Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wiatr w Counter-Strikeprzykłady, Kody, pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 22:54

No więc wpadłem na pomysł ale nie wiem czy on jest do zrealizowania ^^
Tak więc go zadam.

Chodzi o Wiatr czyli poruszanie danym obiektem w locie coś typu np:
Rzucamy sobie HE lub inny granat i go znosi jakoś w bok ^^

Może także w HUD pokazać się informacja że wiatr (dziś = runda) ^^ osiąga szybkość 300Km/h i gdy np:
w tym dniu gracz podskoczył lub zeskoczył z czegoś to zniosło by go albo nawet na ziemi by go zniosło :)

Tak więc co rundę info Dziś wiatr osiąga szybkość ble ble oraz mogło by być zmiana po jakimś czasie :) że nagle zmienił się na taki a taki.

Tak więc nie wiem czy to jest do zrealizowania.

Użytkownik hardbot edytował ten post 06.09.2010 21:34


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 23:01

musisz złapać think każdego poruszającego się obiektu i to jego prędkości dodać prędkość wiatru
  • +
  • -
  • 2

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 23:05

:P a można by było jakąś maluteńką funkcję pokazać :) Takiemu człekowi jak mnie ^^

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 23:19

*
Popularny

Ustawiasz sobie wiatr
amx_wind 0.0 0.0 50.0
i granaty się wznoszą zamiast opadać xD


Podobnie możesz złapać i przetworzyć prethink gracza czy think innych bytów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 23:26

Tzn. Gdy ktoś rzuci a dam y na hmm 200 (to za dużo) to przeżuci na bok tym granatem.

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 23:30

*
Popularny

amx_wind 200.0 0.0 0.0
ustaw tak i sam zobacz :D latają na bok

dla graczy wiatr musi być słabszy, bo się nie ruszą z miejsca :P

W załączniku nieco ulepszona wersja funkcji, z mnożnikiem wiatru - współczynnik oporu; w przykładzie dałem 0.1, czyli gracz będzie przesuwany 10 razy słabiej niż granat

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#7 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.09.2010 04:59

:) Granaciki ładnie odbija ale ludzia już nie :o

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.09.2010 17:32

Ludzi przenosi dopiero jak skoczą :P pamiętaj o tarciu stóp z podłogą; granat jest w powietrzu, a w HL powietrze jest prawie jak próżnia - nie stawia oporu
  • +
  • -
  • 1

#9 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.09.2010 18:46

Ludzi przenosi dopiero jak skoczą :P pamiętaj o tarciu stóp z podłogą; granat jest w powietrzu, a w HL powietrze jest prawie jak próżnia - nie stawia oporu

No tak ale, ustawiłem all na xD 2000 i nic skoczyłem i nie zdmuchnęło mnie, wziąłem to drugie SMA.

#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 05.09.2010 19:20

dzięki za plugin R3X i za oryginalny pomysł Hardbota :P ustawiłem byle jakie dane i jak skoczylem z cs_alpin tak fajnie mnie powialo ;P
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.09.2010 19:33

W pierwszym sma złapałem tylko think granatu :D więc nie mogło Cię powiać


Mam fajny pomysł na wiatromierz, gracz wpisuje powiedzmy /wiatr i przez 3s chodzi za nim strzałka z kierunkiem wiatru :D
  • +
  • -
  • 0

#12 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.09.2010 16:38

Hmm bardzo oryginalny pomysl, ale że ludzi zwiewa to lekka przesada.. a co z kierunkiem wiatru? Powinien być losowy, znaczy wieje w daną stronę, na chwilę przestaje i wieje w inną...
  • +
  • -
  • 0

#13 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 06.09.2010 18:28

Hmm bardzo oryginalny pomysl, ale że ludzi zwiewa to lekka przesada.. a co z kierunkiem wiatru? Powinien być losowy, znaczy wieje w daną stronę, na chwilę przestaje i wieje w inną...

Tak dokładnie z ust mi to wyjąłeś :)
Idziesz sobie tam na start rundy info wylatuje że dziś wiatr o takiej sile wieje itp :) kierunek podaje, potem gdzieś tam w jakimś odrębie czasu zaczyna wiać i to co przez ten czas rzucą to spycha no i ludzia przydało by się też :)

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 18:38

no to wystarczy jakieś losowanie parametrów dla amx_wind, dasz radę hardbot? :D
  • +
  • -
  • 0

#15 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 06.09.2010 18:53

Ta to banał ale ale ale ale :P
Co z tym człekiem ^^

#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 21:15

Człek jest narażony na wiatr w kodzie z postu #6 Wiatr ? Czy to realne ^^ - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych