Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Grafika z war3ft do diablokulki ktore tworzy human przy TP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Reprezentant

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 04.09.2010 17:24

No co, robisz z tych informacji stocka

stock Create_TE_SPRITETRAIL(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], sprite, count, life, scale, velocity, randomness){
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_SPRITETRAIL)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[2])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[0])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[1])
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[2])
	write_short(sprite)
	write_byte(count)
	write_byte(life) 
	write_byte(scale) 
	write_byte(velocity)
	write_byte(randomness)
	message_end()
}


i wywołujesz
new Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
pev(attacker, pev_origin, fOrigin2);
Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, count, life, scale, velocity, randomness);

sprite jest zwracany prze precache_model a reszta
count, life, scale, velocity, randomness
to wizualne parametry 'kulek' - ilość, długość życia, wielkość, szybkość, losowość prędkości [transwersalnej]


stocka stworzylem tam gdzie byly inne "stock"

stock Create_TE_SPRITETRAIL(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], sprite, count, life, scale, velocity, randomness)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPRITETRAIL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[2])
write_short(sprite)
write_byte(count)
write_byte(life)
write_byte(scale)
write_byte(velocity)
write_byte(randomness)
message_end()
}

teraz wywolanie

public item_kulki(id)
{
if (kulked[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if (kulked[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
kulked[id] = 1
new Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
pev(attacker, pev_origin, fOrigin2);
Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, count, life, scale, velocity, randomness);

}
return PLUGIN_HANDLED
}


czy to jest dobrze??

przepraszam ze zakladam nowy temat ale nie bylo mnie w miescie i moj temat zostal zamkniety... nowe efekty graficzne

Użytkownik Reprezentant edytował ten post 04.09.2010 17:25


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 20:01

a kompiluje się? no właśnie

count, life, scale, velocity, randomness
tu masz wpisać liczby lub przynajmnie stworzyć te zmienne (ale to strata pamięci jeśli efekt zawsze jest ten sam)

i nie widzę precache_model()
  • +
  • -
  • 1

#3 Reprezentant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 05.09.2010 09:29

wlasnie nie blad wyskakuje na ta linijke


Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, count, life, scale, velocity, randomness);

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "sprite" on line 3863
Error: Undefined symbol "count" on line 3863
Error: Undefined symbol "life" on line 3863
Error: Too many error messages on one line on line 3863

Compilation aborted.
4 Errors.
(compile failed).

jak napisac ta zmienna z tym wielkosc kolor itd.. tych kulek <prosi>

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.09.2010 17:35

Najwyraźniej nie jesteś programistą, daj to do zrobienia komuś kto zna jakiś język programowania lub przynajmniej HTML. Możesz też spróbować przeczytać mój poprzedni post z tego tematu. Opis tych zmiennych masz w cytacie w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 1

#5 Reprezentant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 06.09.2010 06:50

na moj rozum wszystko jest dobrze oprocz tego ze nie ma count, life, scale, velocity, randomness mysle ze trzeba do tego zrobic zmienna i to raczej juz w item a nie w stock tylko jak to zrobic
write_byte
?? wytlumacz mi zebym wiedzial jak robic tak z tymi grafikami

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.09.2010 18:09

Czyli nie wystarczy powiedzieć co do czego służy? Myślałem że na tym polega 'wyjaśnienie' - napisałem Ci co masz zrobić, co oznaczają poszczególne zmienne. Write_byte nie interesuje Cie odkąd masz stocka.

Wersja podstawowa, w zasadzie powtórzenie tego co już było

to wizualne parametry 'kulek' - ilość, długość życia, wielkość, szybkość, losowość prędkości [transwersalnej]

tu masz wpisać liczby lub przynajmnie stworzyć te zmienne (ale to strata pamięci jeśli efekt zawsze jest ten sam)



Wersja specjalnie dla Ciebie
Spoiler



:wstyd: idę się napić herbaty
  • +
  • -
  • 1

#7 Reprezentant

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:w .sma
Offline

Napisano 06.09.2010 19:11

dobra ogarnelem efekt dziala nawet fajnie to wyszlo dzięki ;)
tylko mam problem jak zrobic zeby zadawalo obrazenia i sypalo sie z ofiary.. bo leci tak ode mnie i w jeden punkt na mapie zatrzymuje sie tylko na scianach..

10 wrzesień 2010 - 17:41:
aha da sie dodac oslepienie na bialo tak jak na Flesh'u w momencie gdy z ofiary leca te kulki??

Użytkownik Reprezentant edytował ten post 10.09.2010 16:40





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych