Siemka, mam do was pytania, a mianowicie, jak zrobić Stwarzanie Klasy jak w prawdziwym RPG, tzn Wybierasz rase a potem Klase, Zapisuje sie to do nVault, a potem w menu poczatkowym 1. Stworz Klase 2. Wczytaj Klase pod numerem 2 jak sie wcisnie bylyby stworzone klasy, np Krasnolud Wojownik.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
![Zdjęcie](https://amxx.pl/public/style_images/tctc91_luminous/profile/default_large.png)
Klasy
Temat rozp.
Monsulito
, 04.09.2010 12:19
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.09.2010 12:19
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Napisano 04.09.2010 13:35
Jesteś programistą i szukasz pomysłu czy masz pomysł i szukasz programisty? ![xD](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/haha.gif)
jeśli pierwsza opcja:
możesz każdą parę rasa-klasa zapisać inną liczbą i użyć jej tak jak przy zwykłym zapisywaniu klasy w nVault
Tymi funkcjami możesz zamienić rasę i klasę na numer oraz z numeru pobrać rasę i klasę
![xD](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/haha.gif)
jeśli pierwsza opcja:
możesz każdą parę rasa-klasa zapisać inną liczbą i użyć jej tak jak przy zwykłym zapisywaniu klasy w nVault
Tymi funkcjami możesz zamienić rasę i klasę na numer oraz z numeru pobrać rasę i klasę
#define OFFSET_CLASS 333 setClass(rasa, klasa){ return rasa+klasa*OFFSET_CLASS; } getClass(numer, &rasa, &klasa){ rasa = numer % OFFSET_CLASS; klasa = numer / OFFSET_CLASS }
#3
Napisano 04.09.2010 14:12
Raczej programista z pomysłem którego nie może wykonać i potrzebuje pomocy ![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
No dałbyś moze przykład zastosowania 2 klas + ras np
Krasnolud Wojownik
Elf Lucznik
z Góry dzięki, a i chciałbym zeby stworzone postacie zapisywalo w "Wczytaj Postac" była Tylko ta 1 Postac![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ale ++ i tak leci![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Funkcje to założmy
rasa_gracza[id]
klasa_gracza[id]
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
No dałbyś moze przykład zastosowania 2 klas + ras np
Krasnolud Wojownik
Elf Lucznik
z Góry dzięki, a i chciałbym zeby stworzone postacie zapisywalo w "Wczytaj Postac" była Tylko ta 1 Postac
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ale ++ i tak leci
![:D](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
Funkcje to założmy
rasa_gracza[id]
klasa_gracza[id]
Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 14:13
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#4
Napisano 04.09.2010 15:21
Przykład w załączniku, nie wiem czy wystarczająco dobry jest ten kod, za mało czas go testowałem. Możliwe, że będziesz musiał coś dopisać w tym systemie ![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
gracz ma w pliku wpis z listą bohaterów i po 1 wpisie na każdego bohatera
nick-class-rpg "lista#bohaterów#oddzielona#hashem"
nick-NUMER-rpg ""
![:P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
gracz ma w pliku wpis z listą bohaterów i po 1 wpisie na każdego bohatera
nick-class-rpg "lista#bohaterów#oddzielona#hashem"
- zamiast sprawdzać czy gracz ma bohatera wszystkimi kombinacjami rasa-klasa lepiej zrobić ich listę
nick-NUMER-rpg ""
- dane o bohaterze, tam dałem tylko pojedynczą liczbę, ale możesz zrobić więcej statów tak jak jest więcej bohaterów na 1 wpisie
Załączone pliki
#5
Napisano 04.09.2010 16:23
dzięki + Leci, a Tutaj zapisuje bohaterow na nick ??
![;P](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/jezyk.gif)
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#6
Napisano 04.09.2010 16:46
tak, ale łatwo to zmienić / uzależnić od wartości cvara
#7
Napisano 04.09.2010 17:18
Ok, dzięki, niedługo sprawdze.
Jeszcze lvl dodać i pokombinowac
![;)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![:)](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
RPG MOD - [||||||||||] 5%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych