Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 12:19

Siemka, mam do was pytania, a mianowicie, jak zrobić Stwarzanie Klasy jak w prawdziwym RPG, tzn Wybierasz rase a potem Klase, Zapisuje sie to do nVault, a potem w menu poczatkowym 1. Stworz Klase 2. Wczytaj Klase pod numerem 2 jak sie wcisnie bylyby stworzone klasy, np Krasnolud Wojownik.
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 13:35

Jesteś programistą i szukasz pomysłu czy masz pomysł i szukasz programisty? xD


jeśli pierwsza opcja:
możesz każdą parę rasa-klasa zapisać inną liczbą i użyć jej tak jak przy zwykłym zapisywaniu klasy w nVault

Tymi funkcjami możesz zamienić rasę i klasę na numer oraz z numeru pobrać rasę i klasę

#define OFFSET_CLASS 333

setClass(rasa, klasa){
	return rasa+klasa*OFFSET_CLASS;
}
getClass(numer, &rasa, &klasa){
	rasa = numer % OFFSET_CLASS;
	klasa = numer / OFFSET_CLASS
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 14:12

Raczej programista z pomysłem którego nie może wykonać i potrzebuje pomocy ;)

No dałbyś moze przykład zastosowania 2 klas + ras np
Krasnolud Wojownik
Elf Lucznik

z Góry dzięki, a i chciałbym zeby stworzone postacie zapisywalo w "Wczytaj Postac" była Tylko ta 1 Postac :)

Ale ++ i tak leci :D

Funkcje to założmy
rasa_gracza[id]
klasa_gracza[id]

Użytkownik Monsulito edytował ten post 04.09.2010 14:13

  • +
  • -
  • 1
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 15:21

Przykład w załączniku, nie wiem czy wystarczająco dobry jest ten kod, za mało czas go testowałem. Możliwe, że będziesz musiał coś dopisać w tym systemie :P

gracz ma w pliku wpis z listą bohaterów i po 1 wpisie na każdego bohatera

nick-class-rpg "lista#bohaterów#oddzielona#hashem"
  • zamiast sprawdzać czy gracz ma bohatera wszystkimi kombinacjami rasa-klasa lepiej zrobić ich listę

nick-NUMER-rpg ""
  • dane o bohaterze, tam dałem tylko pojedynczą liczbę, ale możesz zrobić więcej statów tak jak jest więcej bohaterów na 1 wpisie :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 16:23

dzięki + Leci, a Tutaj zapisuje bohaterow na nick ?? ;P
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.09.2010 16:46

tak, ale łatwo to zmienić / uzależnić od wartości cvara
  • +
  • -
  • 1

#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 04.09.2010 17:18

Ok, dzięki, niedługo sprawdze. ;) Jeszcze lvl dodać i pokombinowac :)
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych