Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Custom LadderMove


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2010 10:27

Dołączona grafika
Plugin daje możliwość ustawienia prędkości wspinaczki po drabinie.

Pomoc: lazarev, Arkshine ;)

Dołączona grafika
Orpheu

Dołączona grafika
Custom_ladder_speed 200.0
0.0 - blokada wspinaczki, 100.0 - do tej wartości prawidłowo zwalnia wspinaczkę, 200.0 - standard HL, +200.0 przyspiesza

Dołączona grafika
Sygnatury wrzucamy do amxmodx/configs/orpheu
Reszta standardowa

Dołączona grafika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:01

tylko z tego co wiem standard max po drabince wynosi nie 200 tylko 399 :)

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2010 11:10

HLSDK:
#define MAX_CLIMB_SPEED	200


pmove->PM_TraceModel( pLadder, pmove->origin, ladderCenter, &trace );
if ( trace.fraction != 1.0 )
{
float forward = 0, right = 0;
vec3_t vpn, v_right;

AngleVectors( pmove->angles, vpn, v_right, NULL );
if ( pmove->cmd.buttons & IN_BACK )
forward -= MAX_CLIMB_SPEED;
if ( pmove->cmd.buttons & IN_FORWARD )
forward += MAX_CLIMB_SPEED;
if ( pmove->cmd.buttons & IN_MOVELEFT )
right -= MAX_CLIMB_SPEED;
if ( pmove->cmd.buttons & IN_MOVERIGHT )
right += MAX_CLIMB_SPEED;

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:18

na standard W to ta :)
ale W + A or W + D = 299 albo 399 nie pamiętam już xD

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2010 11:22

Dlatego to jest jak punkt odniesienia, ponieważ zawsze w HL W+A/D się wchodziło szybciej. I tego nie zmieniałem ale z większa wartością jest jeszcze szybciej :) Ten plugin nie daje statycznego szybkiego/wolnego wchodzenia tylko zmienia wartość na taką jaką sobie życzysz według której resztę oblicza silnik.
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:26

Czyli statycznie W = 200.0
a Jak ustawię 300.0 to będzie np: W+A = 399.0 z czego różnica będzie 100.0 :)

#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2010 11:30

Standardowo oblicza z 200.0 więc jak standardowo +kierunek jest 399.0 to z 300.0 będzie 499.0 ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:32

Czyli jeśli xP bo nie pamiętam za bardzo z tego czy było tam 299.0 czy 399.0 xD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych