Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nvault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 03.09.2010 20:00

Hej!

Mam problem, otóż zrobiłem nowy nvault o pewnej nazwie ^^, na podstawie pewnego wzoru. I wszystko jest ok, tylko plik jornual czy jakoś tak, jest pusty w ciągu trwania mapy, chociaż nie powinien. Przez to nie zapisują się dane, które wyznaczyłem. Znaczy zapiszą się jeżeli gracz jest na danej mapie i przejdzie na następną, gdy jest zmiana, ale jak gracz wyjdzie przed zakończeniem mapy i wejdzie już na nową mapę to tych danych nie ma, czyszczą się. A podobno ten plik jornual jest właśnie, gdy mapa się zmienia to on trzyma te dane... Nie wiem czemu u mnie ten plik ma wciąż 0 kb. Czy to wina nvaulta? Mam coda i na jego podstawie robiłem tego nvaulta, powinno działać, bo w codzie ten plik jornual ma kilkadziesiąt kb, a ten drugi nvault 0 :/ Czy możecie coś poradzić?
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 04.09.2010 00:18

Bez kodu raczej nic.
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.09.2010 00:22

Saveujesz na disconnect?
  • +
  • -
  • 0

#4 sebuli

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 04.09.2010 08:22

Tak savuje na disconnect... Bo to jest tak, że jeżeli dam dane kolesiowi na danej mapie, to ma je przez następny czas jak przechodzi z mapy na mapę. Ale jak wyjdzie z gry i na następny dzień wbije to danych nie ma :/ A się coś w nvaultcie zapisuje... Dam wam kod i powiem gdzie co umieszczone:


public ZapiszPKT(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-pkt", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%.1f", punkty[id]);
nvault_set(p_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajPKT(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-pkt", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%.1f", punkty[id]);
nvault_get(p_vault,vaultkey,vaultdata,255);

new punkty[32]

parse(vaultdata, punkty2, 31);

punkty_premium[id] = str_to_float(punkty2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


No i nadałem vaultowi nazwę itp. Gdzie jest błąd? Może nie może być dwóch vaultów naraz? Bo mam jeszcze jeden, ale tam plik jornual normalnie się zapisuje. Wzorowałem się na sma tego pluginu gdzie journal się zapisuje, ale mam to samo i nie wiem co jest już nie tak. Przy connect punkty się wczytują i przy disconncect zapisują.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych