Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie min jak ktoś zginie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~^DdR^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Są Dzieci Ne0?
Offline

Napisano 01.09.2010 11:52

Witam chcę zrobić tak że jak Saper podłoży miny gdzieś i jak ktoś go zabiję to one od razu znikają. Mam Death Match na Codzie no i jest taki problem że Saperzy zawsze zaminują całą mape i nie da się grać. Proszę o pomoc jak takie coś zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.09.2010 14:41

public UsunMinyGracza(id)
{
	new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
	while(iEnt > 0) 
	{
		if(id == pev(iEnt, pev_owner))
			remove_entity(iEnt);
		iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");	
	}
}

Wywołaj tę funkcję przy śmierci gracza, np. tak

public Death()
{
	new id = read_data(2);
	if(is_user_connected(id)) UsunMinyGracza(id);
	new attacker = read_data(1);

  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 01.09.2010 14:48

Robisz zmienną:
new mina_ent


Dodaj to do Deatch
	if(klasa_gracza[id] == Saper)
remove_entity(mina_ent);

i podmień funkcję od miny na tą :)
Spoiler

Użytkownik hardbot edytował ten post 01.09.2010 14:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych