Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa klasa - dodatkowe obrażenia nie działają


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gram Jajami

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.09.2010 09:37

witam

Zrobiłem klasę, która ma zadawać o 10 większe obrażenia, a po załadowaniu noża o 30 i oczywiście ani to ani to nie działa. Zrobiłem tak:

nowa zmienna
new c_damage[33]

przed switch
c_damage[id] = 0

/* EFFECTS ================================================================================================= */

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
        if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
        {
                change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
                        
                if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
        }
        if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
        {
                change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

                if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)  
        }
}
        

/* ==================================================================================================== */


case 0: {
		player_class[id] = xxx
		c_damage[id] = 10
		set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+20.0)


}
		case xxx:
		{
		c_damage[id]+=30;
		}

Moc dodawałem według tego: [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych