Witam,
Bardzo proszę o plugin, który odpala muzykę w trakcie budowania na basebuilder.
Czas budowy to 150 sekund.
Z góry dziękuję.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder
Started By Sprite1, 31.08.2010 14:24
6 replies to this topic
#1
Posted 31.08.2010 14:24
#2
Posted 31.08.2010 14:42
znajdź
i doklej na samym dole tego publica
nie jestem pewny co do komendy
public logevent_round_start()
i doklej na samym dole tego publica
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);
print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)
remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)
new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)
if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")
set_task(5.0, "Fix_Spawns")
g_CanBuild = true
arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}
nie jestem pewny co do komendy
#3
Posted 31.08.2010 15:51
znajdź
public logevent_round_start()
i doklej na samym dole tego publicaclient_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);
print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)
remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)
new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)
if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")
set_task(5.0, "Fix_Spawns")
g_CanBuild = true
arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}
nie jestem pewny co do komendy
a gdzie precache co z tego że dodasz w client_cmd jak tej nuty nie pobierze do gracza
znajdz public plugin_precache()
o ile jest
lub stwórz
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}
#4
Posted 31.08.2010 18:25
public logevent_round_start() { set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP) set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1) DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255"); set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1) new nLen, szMsg[128] nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION); nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY"); show_hudmessage(0, szMsg); print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG") print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds) remove_task(TASK_ROUND) remove_task(30000) new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime ); set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime); count_down = (iBuildTime-1); set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND) if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1) set_task(5.0, "Base_Calc") set_task(5.0, "Fix_Spawns") g_CanBuild = true arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS) arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS) arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1) client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3") } public plugin_precache() { precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3") }
coś takiego?
Nigdy nie miałem do czynienia z pisaniem/edytowaniem pluginów.
Edited by Sprite1, 31.08.2010 18:25.
#5
Posted 31.08.2010 19:02
hmm by było jasne:
do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:
na końcu przed } dopisujesz
i tam dopisujesz
potem kompilujesz i wgrywasz na serwer
do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:
logevent_round_start()
na końcu przed } dopisujesz
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")potem szukasz funkcji
plugin_precache()
i tam dopisujesz
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
potem kompilujesz i wgrywasz na serwer
Edited by AmD, 31.08.2010 19:03.
#6
Posted 31.08.2010 22:30
z własnego doświadczenia wiem że ludzie tego nie chcą bo przeszkadza im to w rozmawianiu przez mikro także daj opcję on/off
#7
Posted 02.09.2010 16:19
AmD, bardzo, bardzo Ci dziękuję za pomoc.
Oczywiście w ramach podziękowania przyznałem punkt reputacji.
Wszystko działa i jestem zadowolony.
Proszę o zamknięcie tematu.
Oczywiście w ramach podziękowania przyznałem punkt reputacji.
Wszystko działa i jestem zadowolony.
Proszę o zamknięcie tematu.
Edited by Sprite1, 02.09.2010 16:20.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users