Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka w trakcie budowania BaseBuilder


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sprite1

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Counter-Strike
Offline

Napisano 31.08.2010 14:24

Witam,
Bardzo proszę o plugin, który odpala muzykę w trakcie budowania na basebuilder.
Czas budowy to 150 sekund.
Z góry dziękuję.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 31.08.2010 14:42

znajdź
public logevent_round_start()

i doklej na samym dole tego publica
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);

print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)

remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)

new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)

if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")

set_task(5.0, "Fix_Spawns")

g_CanBuild = true

arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}


nie jestem pewny co do komendy xD
  • +
  • -
  • 1

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 31.08.2010 15:51

znajdź

public logevent_round_start()

i doklej na samym dole tego publica
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


public logevent_round_start()
{
set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");

set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
new nLen, szMsg[128]
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
show_hudmessage(0, szMsg);

print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)

remove_task(TASK_ROUND)
remove_task(30000)

new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
count_down = (iBuildTime-1);
set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)

if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
set_task(5.0, "Base_Calc")

set_task(5.0, "Fix_Spawns")

g_CanBuild = true

arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}


nie jestem pewny co do komendy xD


o_O a gdzie precache xD co z tego że dodasz w client_cmd jak tej nuty nie pobierze do gracza

znajdz public plugin_precache()
o ile jest
lub stwórz
public plugin_precache()
{
precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}


#4 Sprite1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Counter-Strike
Offline

Napisano 31.08.2010 18:25

public logevent_round_start()
{
        set_pev(g_iEntBarrier,pev_solid,SOLID_BSP)
        set_pev(g_iEntBarrier,pev_rendermode,1)
        DispatchKeyValue(g_iEntBarrier, "renderamt", "255");
        
        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.45, 0, 1.0, 10.0, 0.1, 0.2, 1)
        new nLen, szMsg[128]
        nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "WELCOME_MSG", VERSION);
        nLen += format( szMsg[nLen], 127-nLen, "%L", LANG_SERVER, "BIND_KEY");
        show_hudmessage(0, szMsg);
        
        print_color(0, "%s %s ^x04- ^x01%L", formatmodname, VERSION, LANG_SERVER, "ROUND_MSG")
        print_color(0, "%s Round: %d of %d", formatmodname, (g_RoundNum+1), g_pcvar_maxrounds)
        
        remove_task(TASK_ROUND)
        remove_task(30000)
        
        new iBuildTime = get_pcvar_num( g_pcvar_buildtime );
        set_task(1.0, "CountDown", 30000, "", 0, "a", iBuildTime);
        count_down = (iBuildTime-1);
        set_task(float(iBuildTime), "Release_Zombies", TASK_ROUND)
        
        if (get_pcvar_num(g_pcvar_basecalc) == 1)
                set_task(5.0, "Base_Calc")
                
        set_task(5.0, "Fix_Spawns")
        
        g_CanBuild = true

        arrayset(g_MovingEnt, false, MAXENTS)
        arrayset(g_EntOwner, 0, MAXENTS)
        arrayset(g_OwnedEnts, 0, g_MaxPlayers+1)
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}

public plugin_precache()
{
       precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
}

coś takiego?
Nigdy nie miałem do czynienia z pisaniem/edytowaniem pluginów.

Użytkownik Sprite1 edytował ten post 31.08.2010 18:25

  • +
  • -
  • 0

#5 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 31.08.2010 19:02

hmm by było jasne:

do zrobienia tego potrzebujesz .sma Pluginu Base Build.
w tym kodzie szukasz funkcji:

logevent_round_start()


na końcu przed } dopisujesz
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/nazwa_nutki.mp3")
potem szukasz funkcji

plugin_precache()

i tam dopisujesz

precache_generic("sound/misc/nazwa_nutki.mp3")


potem kompilujesz i wgrywasz na serwer ;)

Użytkownik AmD edytował ten post 31.08.2010 19:03

  • +
  • -
  • 1

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 22:30

z własnego doświadczenia wiem że ludzie tego nie chcą bo przeszkadza im to w rozmawianiu przez mikro także daj opcję on/off
  • +
  • -
  • 2

#7 Sprite1

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Counter-Strike
Offline

Napisano 02.09.2010 16:19

AmD, bardzo, bardzo Ci dziękuję za pomoc.
Oczywiście w ramach podziękowania przyznałem punkt reputacji.
Wszystko działa i jestem zadowolony.
Proszę o zamknięcie tematu.

Użytkownik Sprite1 edytował ten post 02.09.2010 16:20

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych