Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mikstura życia raz na runde - problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 13:53

Witam.
Chciałem zrobić, aby klasa Andriel mogła używać mikstury życia raz na runde. Miała ona leczyć po 150 hp jednorazowo.
Co prawda leczy, ale używa jej się na E. Ja chciałem, aby było można na nóż + R.
Stworzyłem nową zmienną:
new c_ulecz[33]
Potem do client_prethink ( id ) dodałem:
if(player_class[id] == Andriel && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD)) 
        {
                c_ulecz[id] = 150;
        }
Następnie w public check_magic dodałem:
if (c_ulecz[id] > 0) item_ulecz(id)
W public reset_item_skills(id) dodałem:
c_ulecz[id] = 0
Oraz na koniec .sma dodałem funkcje:
public item_ulecz(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE  
        }
        new m_healthf = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2
        new CurHealthf = get_user_health(id)
        new NewHealthf = (CurHealthf+c_ulecz[id]<m_healthf)? CurHealthf+c_ulecz[id]:m_healthf
        set_user_health(id, NewHealthf)
        
        used_item[id] = true    
        return PLUGIN_CONTINUE
        
}
Proszę o poinformowanie mnie, co zrobić, aby tej funkcji można było używać na nóż + R u klasy Andriel.
Za all odpowiedzi bardzo dziękuję.

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Online

Napisano 01.09.2010 08:37

Czy Ty musisz wszystko zgapiać z innych diablo modów ?
To jest przykład z krwawej :/
  • +
  • -
  • 0

#3 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 01.09.2010 10:00

Czy Ty musisz wszystko zgapiać z innych diablo modów ?
To jest przykład z krwawej :/


Tak samo wieksze ammo, teleport, trzesienie sie ekranu itp :/ Szkoda ze wszystko zgapiasz..

W tym co na koncu kodu dales masz blad..
  • +
  • -
  • 0

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.09.2010 11:56

Czy Ty musisz wszystko zgapiać z innych diablo modów ?
To jest przykład z krwawej :/

1. Nie wiem co to jest ta "krwawa"...
2. Odpowiadając w tym temacie powinieneś udzielić odpowiedzi na moje pytanie, a nie bezsensownie spamować.
3. Są to moje pomysły i od nikogo ich nie ściągałem...

Tak samo wieksze ammo, teleport, trzesienie sie ekranu itp :/ Szkoda ze wszystko zgapiasz..
W tym co na koncu kodu dales masz blad..

1. To wszystko były moje pomysły.
2. Powiedź dokładnie gdzie tkwi błąd...

Użytkownik slowly edytował ten post 01.09.2010 11:56





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych