Chciałem zrobić, aby klasa Andriel mogła używać mikstury życia raz na runde. Miała ona leczyć po 150 hp jednorazowo.
Co prawda leczy, ale używa jej się na E. Ja chciałem, aby było można na nóż + R.
Stworzyłem nową zmienną:
new c_ulecz[33]Potem do client_prethink ( id ) dodałem:
if(player_class[id] == Andriel && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD)) { c_ulecz[id] = 150; }Następnie w public check_magic dodałem:
if (c_ulecz[id] > 0) item_ulecz(id)W public reset_item_skills(id) dodałem:
c_ulecz[id] = 0Oraz na koniec .sma dodałem funkcje:
public item_ulecz(id) { if (used_item[id]) { hudmsg(id,2.0,"Uleczenia mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } new m_healthf = race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2 new CurHealthf = get_user_health(id) new NewHealthf = (CurHealthf+c_ulecz[id]<m_healthf)? CurHealthf+c_ulecz[id]:m_healthf set_user_health(id, NewHealthf) used_item[id] = true return PLUGIN_CONTINUE }Proszę o poinformowanie mnie, co zrobić, aby tej funkcji można było używać na nóż + R u klasy Andriel.
Za all odpowiedzi bardzo dziękuję.