#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"
//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/pogromcy_boom.wav"
#define czas 10
//
//
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "BS rozdupcy sie za: %d", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound(sound/misc/pogromcy_boom.wav)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Muzyka 10 sek przed wybuchem bomby
Temat rozp. orzel, 31.08.2010 11:36
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.08.2010 11:36
webCompilator wywala bledy, ja nie moge ich odnalesc
#2
Napisano 31.08.2010 12:54
Łapaj dodałem cvar do odliczania ile ma od wybuchu bomby liczyć czas
amx_czas_od_wybuchu "10" // Standardowo dałem 10 sec przed wybuchem (jeśli masz jakąś inną nutę co jest dłuższa to po prostu liczysz sobie w głowie czas i kumulujesz
amx_czas_od_wybuchu "10" // Standardowo dałem 10 sec przed wybuchem (jeśli masz jakąś inną nutę co jest dłuższa to po prostu liczysz sobie w głowie czas i kumulujesz
Załączone pliki
Użytkownik hardbot edytował ten post 31.08.2010 12:55
#4
Napisano 01.09.2010 08:30
ja jakoś nie miałem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych