Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka 10 sek przed wybuchem bomby


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 orzel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.08.2010 11:36

webCompilator wywala bledy, ja nie moge ich odnalesc

#include <amxmodx> 
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

//
// KONFIGURACJA TUTAJ
//
#define muzyczka "sound/misc/pogromcy_boom.wav"
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
client_cmd(0, "spk %s", muzyczka)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "BS rozdupcy sie za: %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound(sound/misc/pogromcy_boom.wav)

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 31.08.2010 12:54

Łapaj dodałem cvar do odliczania ile ma od wybuchu bomby liczyć czas :)

amx_czas_od_wybuchu "10" // Standardowo dałem 10 sec przed wybuchem (jeśli masz jakąś inną nutę co jest dłuższa to po prostu liczysz sobie w głowie czas i kumulujesz xD

Załączone pliki


Użytkownik hardbot edytował ten post 31.08.2010 12:55


#3 orzel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 31.08.2010 21:55

blad w kompilowaniu
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 01.09.2010 08:30

ja jakoś nie miałem :)

#5 orzel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.09.2010 18:26

dobra dzięki.
do zamkniecia
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych