Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak złapać w ev. Damage - HeadShot


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 30.08.2010 23:28

j/w, a dokładniej jak sprawdzić czy gracz dostał HeadShot'a?
Nie chodzi mi o ev. śmierci (DeathMsg), tylko o Damage lub Ham_TakeDamage

Kiedyś takie coś wyczarowałem ale już wogóle nie pamiętam jak ^^
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 30.08.2010 23:40

coś takiego ?

#include < amxmodx >

public plugin_init( )
{
register_plugin( "HEADSHOT","1.0","[H]ARDBO[T]" )

register_event( "DeathMsg","HeadShot","a","3=1" )
}
public HeadShot( )
{
new killer_id = read_data( 1 )
new victim_id = read_data( 2 )

new victim_name[ 33 ]
get_user_name( victim_id, victim_name, 33 )

set_hudmessage( 200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1 )
show_hudmessage( killer_id,"Heh! %s dostal HEADSHOT'a!!!", victim_name )
}


#3 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.08.2010 23:58

świetnie xD

get_user_attacker() zwraca w którą cześć ciała uderzono gracza


new weapon, body;
get_user_attacker(index, weapon, body);

#define HIT_GENERIC		0	/* none */
#define HIT_HEAD		1
#define HIT_CHEST		2
#define HIT_STOMACH		3
#define HIT_LEFTARM		4
#define HIT_RIGHTARM		5
#define HIT_LEFTLEG		6
#define HIT_RIGHTLEG		7

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 31.08.2010 00:04

i HITBOX podać i git ^^

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 31.08.2010 01:39

Za niedługo sprawdzę ;d
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych