Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Private data float


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2010 16:06

Mam sobie taką funkcję z fakemeta ale nie do końca wiem jak powinna wyglądać, żeby działała również na serwerach postawionych na linuxie. Offset fOriginX = 503
get_pdata_float( id, 503 );

Jakby ktoś był łaskawy mi wytłumaczyć/napisać to byłbym wdzięczny :)
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 30.08.2010 16:25

get_pdata_floatDodane 11-06-2009, 17:29 przez: R3X  

Pobiera liczbę rzeczywistą z prywatnego obszaru pamięci bytu

Składnia:
Float: get_pdata_float( index, offset, [ linuxdiff = 5 ] )

Typ:
Natywna

Notatki:
index - indeks bytu
offset - odniesienie do konkretnego obszaru

Jeśli serwer działa pod linuxem do offsetu dodawana jest wartość linuxdiff


#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2010 16:30

Cóż w takim razie jeśli jest dodawana, to raczej zrobiłem błąd w kodzie. Niby wszystko wygląda jak należy ale w logach jest 'Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD' i restartuje serwer ;|
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.08.2010 16:56

co to za klasa bytu? offset 503 to raczej a dużo
  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2010 17:27

player, offset 503, 504, 505 to float:origin w osi x, y,z tak samo jak 211 do 213
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych