Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod mod, wywalanie serwerhelp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 28.08.2010 12:41

Czasami mi wywala serwer COD, więc postanowiłem się tym zająć.

Log:
L 08/28/2010 - 13:29:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "callofduty6.amxx")
L 08/28/2010 - 13:29:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_gravity")
L 08/28/2010 - 13:29:08: [AMXX]    [0] codmoditemynew.sma::UsunPrzedmiot (line 1604)
L 08/28/2010 - 13:29:08: [AMXX]    [1] codmoditemynew.sma::client_connect (line 897)

1.
public UsunPrzedmiot(id)
{
    wytrzymalosc_itemu[id] = 0
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
    if(is_user_alive(id))
        set_user_footsteps(id, 0);
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ZmienUbranie(id, 1);
    set_user_gravity(id, 1.0)  //<------ 1604 wers

2.
public client_connect(id)
{
    //resetuje umiejetnosci
    klasa_gracza[id] = 0;
    poziom_gracza[id] = 0;
    doswiadczenie_gracza[id] = 0;
    punkty_gracza[id] = 0;
    zdrowie_gracza[id] = 0;
    inteligencja_gracza[id] = 0;
    wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
    kondycja_gracza[id] = 0;
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
    szybkosc_gracza[id] = 0.0;

    
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
    
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);    
    remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
    remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
    remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
    
    set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
    set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    
    client_cmd(id, "cl_forwardspeed 1600") 
    client_cmd(id, "cl_backspeed 1600") 
    client_cmd(id, "cl_sidespeed 1600") 
    
    //resetuje przedmioty
    UsunPrzedmiot(id);  //<------ 897 wers
}


Help

#2 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2010 13:07

Dodawałes cos ostatnio do tego moda? Moze wytrzymałość itemu?
  • +
  • -
  • 0

#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 28.08.2010 13:16

tak, ale to kilka dni temu, ale jego coś boli z tą grawitacją, mam item na mniejszą grawitacje i jedną klasę co ma mniejszą grawitke, ale działa to i to dobrze

#4 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2010 13:25

A jak kompilujesz tego coda, to są jakieś warningi? I mam rozumieć, ze klamra od publica usunprzedmiot jest zamknięta?
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 28.08.2010 14:18

Sebuli a popatrzeć nie potrafisz? Tylko posty bez sensu/zbędne piszesz? :] (Wymagany moduł FUN)

public UsunPrzedmiot(id)
{
    wytrzymalosc_itemu[id] = 0
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
    if(is_user_alive(id)) {
        set_user_footsteps(id, 0);
        set_user_gravity(id, 1.0);
    }
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ZmienUbranie(id, 1);

  • +
  • -
  • 1

#6 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 28.08.2010 14:28

nie ma warningów ani errorów, oczywiście klamra jest tylko nie chciałem kopiować całej reszty

zaraz sprawdze to co podałeś camilost

28 sierpień 2010 - 15:38:
działa, dzięki :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych