Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

basebulder :(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sh4rK

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Ruda 1
Offline

Napisano 27.08.2010 19:48

Chce aby admin po czasie nie mogl przesowac klockow;//

// Pluginy
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// base builder zombie
bb_build_time 150
// (Def: 150) / / Czas budowy
bb_zombie_health 3500
// (Def: 3500) / / Zombie zdrowie
bb_calc_maxbase 0
// (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_tournament_mode 0
// (Def: 0) / / Usuwa bilansowanie druzyn
bb_show_moving 1
// (Def: 1) / / Wyświetlenie bieżącego i poprzedniego bioracego klocka
bb_block_gravity 0
// (Def: 0) / / Niewiem ale najlepiej dac 0
bb_pain_shock_free 0
// (Def: 0) / / Daje możliwość kick z adminów nie Odrzut podstawy do szczytu łatwiej jako zombie
bb_max_move_dist 960
// (Def: 960) / / Jeśli odległość> #, to obiekt nie może być wybrany
bb_min_move_dist 25
// (Def: 25) / / Jeśli odległość <#, to obiekt zostanie przeniesiona do bb_min_dist_set dystans (zapobiega przywieraniu samo)
bb_min_dist_set 50
// (Def: 50) / / Odległość obiektu przeniósł się do
bb_health_time 12
// (Def: 12) / / czas HUD dla zdrowia wiadomość HUD
bb_roundtime 9
// (Def: 9) / / Czas (w całości minut) rundy (build + fazie obrony fazy)
bb_rounds 8
// (Def: 4) / / Liczba strzałów na mapie
bb_reset_blocks 1
// (Def: 1) / / bloki Reset po każdej rundzie
bb_claim_mode 1
// (Def: 0) / / Włącz tryb twierdzą, w której gracz może ubiegać się o całość i być jedynym, który może przenieść
bb_claim_max 6
// (Def: 6) / / Maksymalna liczba obiektów do wniosku, 0 = bez limitu dochodzić obiektów
bb_give_nades h
// (Def: h) / / Nades do prowadzenia h = wybór broni HE, f = s = Flashbang Smoke
bb_weapons abcdeghijmnqrstuvwx
// (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) / / Bronie do wyboru
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#2 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1365
Godlike

  • Postów:3072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 27.08.2010 20:21

usuń adminom flagę T
  • +
  • -
  • 0

#3 Sh4rK

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Ruda 1
Offline

Napisano 28.08.2010 18:22

:ganja:
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych