Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stock Mgły


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 27.08.2010 01:38

Witajcie. Poniższy kod służy do stworzenia mgły, na serwerze.
Stworzyłem mini plugin z tym stockiem co on nam teraz zrobi, gdy gracz dołączy do serwera od razu włączy się mgła i ustawi się kolor szary + gęstość mgły będzie delikatna

Spoiler


funkcja tworząca mgłę
CreateFog(id, 180, 180, 180, 0.003);

// ID = tylko dla gracza który dołączył
// r , g , b = Kolejność kolorów Red, green, blue
// Gęstość mgły podana w floacie ( czyli z powyższego floata wynika że będzie lekka mgła )
Red, Green, Blue i Density
znaczenie
Red = Ustawia kolor czerwony od 0 = brak , 1 do 255 coraz mocniejszy
Green = Ustawia kolor zielony od 0 = brak , 1 do 255 coraz mocniejszy
Blue = Ustawia kolor niebieski od 0 = brak , 1 do 255 coraz mocniejszy
Density = ustawia gęstość mgły czyli im więcej tym bardziej gęstsza mgła :)


Jedna wada jest taka jeśli damy za dużo mgły to FPSy spadną do małej ilości :(

a tutaj kod dla wszystkich graczy

Spoiler


Źródło: AlliedModders - View Single Post - [STOCK] Creating customizable fog

Jeśli coś takiego było już proszę o skasowanie tegoż posta.

Użytkownik hardbot edytował ten post 27.08.2010 13:00


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.08.2010 11:46

AlliedModders - View Single Post - [STOCK] Creating customizable fog

Stworzyłem mini plugin


hmm twoja rola w napisaniu tego rzeczywiscie byla minimalna
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 27.08.2010 12:59


AlliedModders - View Single Post - [STOCK] Creating customizable fog


Stworzyłem mini plugin


hmm twoja rola w napisaniu tego rzeczywiscie byla minimalna

Nie chodziło mi w sen się że stworzyłem tegoż stocka :) tylko że z niego utworzyłem mini plugin.

Użytkownik hardbot edytował ten post 27.08.2010 13:00


#4 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 10:05

Mam problem, gdy wgrałem to do siebie to żadnej mgły nie widziałem, a odblokowałem wszystkie moduły jakie potrzebne. Czy coś poza tym trzeba ustawić, aby było widać te mgłe?
  • +
  • -
  • 1

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 11:00

odblokuj też stock w modules.ini jeśli nie ma to dopisz :)

#6 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 15:03

Nadal nie działa. Mam .amxx z drugiego spoilera i takie moduły:

fun
engine
fakemeta
;geoip
;sockets
;regex
;nvault
cstrike
csx
hamsandwich
stock (btw. o to chodziło?)

Czy ten moduł trzeba pobrać?
  • +
  • -
  • 1

#7 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 04.09.2010 17:37

Co Ty za głupoty wypisujesz ?

#8 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 17:41

odblokuj też stock w modules.ini jeśli nie ma to dopisz

Po tym można tylko wnioskować, by dopisać stock do modules.ini. A może ty wiesz co mam zrobić, by to zadziałało? Do tych czas po prostu skomplikowałem drugi spoiler, wrzuciłem .amxx, dopisałem linijki w plugins.ini lecz nic się nie dzieje.
  • +
  • -
  • 1

#9 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.09.2010 18:00

mp_fog 1

  • +
  • -
  • 0

#10 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 04.09.2010 18:05

fun
engine
fakemeta
;geoip
sockets // thats stock xD
;regex
;nvault
cstrike
csx
hamsandwich


#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.09.2010 18:09

sockets - gniazda (translator sobie sprawdź ) do łącznie się z siecią
stock to funkcja prywatna ale jeśli jej nie użyjesz nie zostanie dołączona do pluga
  • +
  • -
  • 0

#12 KasztanAD

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:90
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.09.2010 18:09

O fak :mur: ... dzięki, teraz powinno działać.

04 wrzesień 2010 - 18:44:
Nadal nic...
  • +
  • -
  • 0

#13 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.09.2010 23:11

cl_weather 1 u siebie w grze
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#14 xXxTravisxXx

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:57
  • Imię:Czaki
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.08.2011 08:24

Mógłby ktoś napisać co trzeba dokładnie dopisać??
W modułes.ini oraz plugin.ini ??


Z góry dziękuje ..
  • +
  • -
  • 0

#15 Waq

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:141
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Brak
Offline

Napisano 12.08.2011 08:39

najpierw to trzeba skompilowac pozniej wgrac do folderu plugins i dopisac do plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#16 Egbert

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:70
  • GG:
  • Imię:Egbert
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 12.08.2011 08:49

plugins.ini - dodaj na końcu: nazwa_pluginu_który_skompilowałeś.amxx
restart serwera, gotowe.

Użytkownik DarkGL edytował ten post 12.08.2011 09:48

  • +
  • -
  • 0

#17 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 12.08.2011 09:57

Boshe... Przeczytajcie ten temat jeszcze raz, a pozniej walcie takie glupoty
Stock to funkcja prywatna pozwalajaca na szybsze uzywanie jej tresci w pluginie(odsylam do tutka R3Xa) a nie modul.

@xxxtravisxxx, sprawdz czy dobrze skompilowales plugin/dodales go do plugins.ini. Jak dalej nie dziala to napisz w dziale problemy.

// p.s. Przepraszam za bledy ort. ale pisalem z telefonu
  • +
  • -
  • 1

marwit-0.png


#18 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.08.2011 22:34

A może dlatego że statyczna jest równa 0?

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("Create Fog", "1.0", "[H]ARDBO[T]")
}
public client_putinserver(id)
{
CreateFog(id, 180, 180, 180, 0.003);
}
stock CreateFog(const index = 0, const red = 127, const green = 127, const blue = 127, const Float:density_f = 0.001, bool:clear = false)
{
static msgFog;
msgFog = (msgFog == get_user_msgid("Fog") ? msgFog : get_user_msgid("Fog"));

if(msgFog || (msgFog = get_user_msgid("Fog")))
{
// gęstość mgły
new density = _:floatclamp(density_f, 0.0001, 0.25) * _:!clear;
// tworzenie mgły
message_begin(index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgFog, .player = index );
write_byte(clamp(red , 0, 255));
write_byte(clamp(green, 0, 255));
write_byte(clamp(blue , 0, 255));
write_byte(( density & 0xFF));
write_byte(( density >> 8) & 0xFF);
write_byte(( density >> 16) & 0xFF);
write_byte(( density >> 24) & 0xFF);
message_end();
}
}

  • +
  • -
  • 1

#19 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.08.2011 17:54

@up diablix testuje i dzięki z góry .
Plusik
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#20 Avexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.02.2013 12:44

A jakaś zmienna na wyłączenie mgły np. pod koniec rundy?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych