Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Archy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 27.08.2010 00:05

1. Jak zrobic, zeby wingi nie zabijaly jak ktos będzie stał wyżej o "x" niż upadła osoba z wingami i x ma wysokosć dużej skrzynki (np mapa de_kabul -> BombSide -> większa skrzynka)

2. Jak zrobić totem podpalajacy??

Za pomoc z gory dzięki. ++ :)

27 sierpień 2010 - 11:58:
Reup

27 sierpień 2010 - 18:19:
reup

28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup

28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup

29 sierpień 2010 - 11:45:
Reup

Użytkownik Monsulito edytował ten post 27.08.2010 00:30

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 Pro DiabloMod

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Counter-Strike
Offline

Napisano 29.08.2010 13:17

1.Musisz napisac do Miczu bo on w 5.9l zrobił,że archy nie zabijaja jak jesteś w powietrzu;d
2.Przecież totem podpalajacy tzw. Totem Amulet to nie totem,ktory wybucha tylko podpala osoby,poniewaz byl zly opis przedmiotu

#3 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.09.2010 16:44

Refresh

07 wrzesień 2010 - 19:52:
Refresh

09 wrzesień 2010 - 15:16:
Refresh

10 wrzesień 2010 - 14:17:
Refresh zalezy mi na 1
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 14:27

Znajdz:
public item_gravitybomb(id)
{    
    if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
    {
        hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
    {
        hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
    
    new origin[3]
    get_user_origin(id,origin)
    
    if (origin[2] == 0)
        earthstomp[id] = 1
    else
        earthstomp[id] = origin[2]
    
    set_user_gravity(id,5.0)
    falling[id] = true
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}
I zamień:
public item_gravitybomb(id)
{    
    if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
    {
        hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50)
    {
        hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
    
    new origin[3]
    get_user_origin(id,origin)
    
    if (origin[2] == 0)
        earthstomp[id] = 1
    else
        earthstomp[id] = origin[2]
    
    set_user_gravity(id,5.0)
    falling[id] = true
    else
    set_player_gravity(id,100000)
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}


#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.09.2010 17:02

dzięki leci +

10 wrzesień 2010 - 17:03:
To na pewno bedzie dzialac?? ;)
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 10.09.2010 17:22

czyli co 50sekund bd mogl uzyc archow?:>

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50)

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.09.2010 17:31

Nawet skomplikowac sie nie chce, ten kod jest bledny -.-
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#8 DriveR.`

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:185
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.09.2010 17:36

Jak się wymądżasz to moze byś dał swój albo w ogóle tu nic nie pisz.
  • +
  • -
  • 0

#9 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 13.09.2010 16:43

Refresh

Dodano 15 wrzesień 2010 - 19:35:
refresh

Dodano 18 wrzesień 2010 - 20:12:
Refresh
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych