Archy
Monsulito
27.08.2010
1. Jak zrobic, zeby wingi nie zabijaly jak ktos będzie stał wyżej o "x" niż upadła osoba z wingami i x ma wysokosć dużej skrzynki (np mapa de_kabul -> BombSide -> większa skrzynka)
2. Jak zrobić totem podpalajacy??
Za pomoc z gory dzięki. ++
27 sierpień 2010 - 11:58:
Reup
27 sierpień 2010 - 18:19:
reup
28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup
28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup
29 sierpień 2010 - 11:45:
Reup
Użytkownik Monsulito edytował ten post 27.08.2010 00:30
2. Jak zrobić totem podpalajacy??
Za pomoc z gory dzięki. ++
27 sierpień 2010 - 11:58:
Reup
27 sierpień 2010 - 18:19:
reup
28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup
28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup
29 sierpień 2010 - 11:45:
Reup
Użytkownik Monsulito edytował ten post 27.08.2010 00:30
Pro DiabloMod 29.08.2010
1.Musisz napisac do Miczu bo on w 5.9l zrobił,że archy nie zabijaja jak jesteś w powietrzu;d
2.Przecież totem podpalajacy tzw. Totem Amulet to nie totem,ktory wybucha tylko podpala osoby,poniewaz byl zly opis przedmiotu
2.Przecież totem podpalajacy tzw. Totem Amulet to nie totem,ktory wybucha tylko podpala osoby,poniewaz byl zly opis przedmiotu
Monsulito
07.09.2010
Refresh
07 wrzesień 2010 - 19:52:
Refresh
09 wrzesień 2010 - 15:16:
Refresh
10 wrzesień 2010 - 14:17:
Refresh zalezy mi na 1
07 wrzesień 2010 - 19:52:
Refresh
09 wrzesień 2010 - 15:16:
Refresh
10 wrzesień 2010 - 14:17:
Refresh zalezy mi na 1
slowly 10.09.2010
Znajdz:
public item_gravitybomb(id) { if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) { hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!") return PLUGIN_CONTINUE } if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5) { hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund") return PLUGIN_CONTINUE } gravitytimer[id] = floatround(halflife_time()) new origin[3] get_user_origin(id,origin) if (origin[2] == 0) earthstomp[id] = 1 else earthstomp[id] = origin[2] set_user_gravity(id,5.0) falling[id] = true return PLUGIN_CONTINUE }I zamień:
public item_gravitybomb(id) { if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) { hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!") return PLUGIN_CONTINUE } if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50) { hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund") return PLUGIN_CONTINUE } gravitytimer[id] = floatround(halflife_time()) new origin[3] get_user_origin(id,origin) if (origin[2] == 0) earthstomp[id] = 1 else earthstomp[id] = origin[2] set_user_gravity(id,5.0) falling[id] = true else set_player_gravity(id,100000) return PLUGIN_CONTINUE }
Weed
10.09.2010
czyli co 50sekund bd mogl uzyc archow?
if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50)
Monsulito
13.09.2010
Refresh
Dodano 15 wrzesień 2010 - 19:35:
refresh
Dodano 18 wrzesień 2010 - 20:12:
Refresh
Dodano 15 wrzesień 2010 - 19:35:
refresh
Dodano 18 wrzesień 2010 - 20:12:
Refresh