←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Archy

Zablokowany

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 27.08.2010

1. Jak zrobic, zeby wingi nie zabijaly jak ktos będzie stał wyżej o "x" niż upadła osoba z wingami i x ma wysokosć dużej skrzynki (np mapa de_kabul -> BombSide -> większa skrzynka)

2. Jak zrobić totem podpalajacy??

Za pomoc z gory dzięki. ++ :)

27 sierpień 2010 - 11:58:
Reup

27 sierpień 2010 - 18:19:
reup

28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup

28 sierpień 2010 - 18:10:
Reup

29 sierpień 2010 - 11:45:
Reup
Użytkownik Monsulito edytował ten post 27.08.2010 00:30
Odpowiedz

Pro DiabloMod - zdjęcie Pro DiabloMod 29.08.2010

1.Musisz napisac do Miczu bo on w 5.9l zrobił,że archy nie zabijaja jak jesteś w powietrzu;d
2.Przecież totem podpalajacy tzw. Totem Amulet to nie totem,ktory wybucha tylko podpala osoby,poniewaz byl zly opis przedmiotu
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 07.09.2010

Refresh

07 wrzesień 2010 - 19:52:
Refresh

09 wrzesień 2010 - 15:16:
Refresh

10 wrzesień 2010 - 14:17:
Refresh zalezy mi na 1
Odpowiedz

slowly - zdjęcie slowly 10.09.2010

Znajdz:
public item_gravitybomb(id)
{    
    if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
    {
        hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 5)
    {
        hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
    
    new origin[3]
    get_user_origin(id,origin)
    
    if (origin[2] == 0)
        earthstomp[id] = 1
    else
        earthstomp[id] = origin[2]
    
    set_user_gravity(id,5.0)
    falling[id] = true
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}
I zamień:
public item_gravitybomb(id)
{    
    if (pev(id,pev_flags) & FL_ONGROUND) 
    {
        hudmsg(id,2.0,"Musisz byc w powietrzu!")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50)
    {
        hudmsg(id,2.0,"Ten przedmiot, moze byc uzyty co kazde 5 sekund")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    
    gravitytimer[id] = floatround(halflife_time())
    
    new origin[3]
    get_user_origin(id,origin)
    
    if (origin[2] == 0)
        earthstomp[id] = 1
    else
        earthstomp[id] = origin[2]
    
    set_user_gravity(id,5.0)
    falling[id] = true
    else
    set_player_gravity(id,100000)
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE
    
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 10.09.2010

dzięki leci +

10 wrzesień 2010 - 17:03:
To na pewno bedzie dzialac?? ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
Weed - zdjęcie Weed 10.09.2010

czyli co 50sekund bd mogl uzyc archow?:>

if (halflife_time()-gravitytimer[id] <= 50)
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 10.09.2010

Nawet skomplikowac sie nie chce, ten kod jest bledny -.-
Odpowiedz

  • +
  • -
DriveR.` - zdjęcie DriveR.` 10.09.2010

Jak się wymądżasz to moze byś dał swój albo w ogóle tu nic nie pisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Monsulito - zdjęcie Monsulito 13.09.2010

Refresh

Dodano 15 wrzesień 2010 - 19:35:
refresh

Dodano 18 wrzesień 2010 - 20:12:
Refresh
Odpowiedz
Zablokowany