Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spis mocy, pytanie o item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 26.08.2010 19:32

Witajcie chciałbym dodać kilka nowych klas z różnymi mocami na nożu ale nie znam żadnej poza tą co kyku użył w poradniku.
Jest pytanie do was czy istnieje jakiś spis mocy?

Drugie pytanie odnośni się do itemu aczkolwiek interesuje mnie kwestia zrobnia itemu dzięki któremu dostaniemy na start +50 hp i 100 armoru. Jestem newbie w pisaniu pluginów dlatego proszę o pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 26.08.2010 19:36

1.
Tworzenie nowych przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 26.08.2010 19:43

case 69:
                {
                        player_item_name[id] = "EXP box"          
                        player_item_id[id] = rannum
                        new xp_award = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*3
                        show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot: Twoj exp jest mnozony x3" ,player_item_name[id], xp_award)
                }
Ostatnie pytanie czy ten item co jest podany u góry będzie dobrze działał?

//Opis tego itemu będzie wyglądał tak?
if (new xp_award[id] > 0) 
        {
                num_to_str(player_b_vampire[id],TempSkill,10)
                add(itemEffect,199,"abc")
                add(itemEffect,199,TempSkill)
                add(itemEffect,199," bleble")
Rozchodzi mi się głownie o początek czyli o:
if (new xp_award[id] > 0)
I jak stworzyć opis itemu gdy w jednym itemie mam np.:
player_ultra_armor[id]=random_num(5,14)
			player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
			player_b_dagon[id] = 1
Wszystko po przecinku dodawać?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 26.08.2010 19:47

  • +
  • -
  • 0

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 19:58

Wszystko zle...
Przeczytaj sobie co napisałem w tym temacie...
A co do drugiego...:
player_ultra_armor[id]=random_num(5,14)
			player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
			player_b_dagon[id] = 1
To tworzy Ci się on automatycznie, bo masz go opisanego w public iteminfo(id)

Użytkownik slowly edytował ten post 26.08.2010 19:59


#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 26.08.2010 20:11

Wszystko zle...
Przeczytaj sobie co napisałem w tym temacie...
A co do drugiego...:

player_ultra_armor[id]=random_num(5,14)
			player_b_grenade[id] = random_num(1,2)
			player_b_dagon[id] = 1
To tworzy Ci się on automatycznie, bo masz go opisanego w public iteminfo(id)

automatycznie po kompilacji z sma na amxx czy po wrzuceniu na serwer?
  • +
  • -
  • 0

#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 20:14

Jezus opisy do poszczegolnych mocy masz w public iteminfo(id)... Jest to w pliku .sma

#7 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 26.08.2010 20:20

1.
Tworzenie nowych przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

To są moce itemów a ja chciałem moce które się ładują jak stoimy w miejscu i trzymamy w ręce nóż. Np. Paladynowi ładuje się long jump a magowi fireball.
  • +
  • -
  • 0

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 26.08.2010 20:22

Tam masz opis mocy.
Nie jest nigdzie napisane że one są tylko do itemów :mellow:
  • +
  • -
  • 0

#9 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 27.08.2010 11:41

Tam masz opis mocy.
Nie jest nigdzie napisane że one są tylko do itemów :mellow:

case Mumia:
                {
                player_b_ghost[id];
                client_print(id, print_center, "Mozesz przechodzic przez sciane", player_b_ghost[id]);
                }
Zrobiłem coś takiego wzorując się na tym:
case Cziter:   // gdy noz sie naladuje..
{
player_b_damage[id]+=5;
client_print(id, print_center, "Masz juz %d dodatkowych obrazen!", player_b_damage[id]);
}
I niestety przy kompilacji:

dbmod_5.sma(8283) : warning 215: expression has no effect

Co źle zrobiłem?
  • +
  • -
  • 0

#10 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2010 11:44

player_b_ghost[id]=10
Musisz podać czas, przez jaki moze przechodzic przez sciany(ja tu podalem dziesiec sekund...)

Użytkownik slowly edytował ten post 27.08.2010 11:44





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych