Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KnifeMod - Nowy Nóż Pomocy Ważne !KnifeMod - Nowy Nóż Pomocy Ważne !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Anon1m..?!.

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:Forum :D
Offline

Napisano 26.08.2010 18:38

Witam otóż chcę zmodyfikować Knife-Mod'a dokonałem już kilku drobnych modyfikacji, ale chcę, by 2 knife czyli "Noz Zabojcy" miał Ciche Chodzenie + Widoczność zredukowana do 200 + Grawitacja zredukowana do 900. Oraz 2 nowe noże (o ile są możliwe do wykonania):
"Noze Do rzucania" - jest 5 noży do rzucania na rundę + Speed 400 + Tylko Admin z flagą na bana może mieć ten nóż.
"Skoczny Noz" - dzięki temu nożowi masz autobh.

Co do "Noza Zabojcy" używałem get_user_gravity i get_user_rendering, ale coś mi nie wychodzi. A co do tych 2 dodatkowych noży nie mam pojęcia jak to zrobić. Może mi ktoś to zrobić będę bardzo wdzięczny oraz dam Reputację/Karmę nie wiem jak to się u Was nazywa. Bardzo mi potrzebny ten plugin.
Proszę o pomoc, każda się przyda.

Pozdrawiam

Tu daję .sma

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Knife Mod 2"
#define VERSION "2.0" 
#define AUTHOR "AnoN1m..?!."

#define TASK_INTERVAL 4.0  
#define MAX_HEALTH 255  

new knife_model[33] 
new g_Menu

new CVAR_HIGHSPEED
new CVAR_LOWSPEED
new CVAR_LOWGRAV
new CVAR_NORMGRAV
new CVAR_HEALTH_ADD
new CVAR_HEALTH_MAX
new CVAR_DAMAGE 

public plugin_init() { 
    
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
    
    register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
    
    g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
    register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
    
    register_clcmd("say /knife", "display_knife")
    register_clcmd("say knife", "display_knife")
    register_clcmd("say /noz", "display_knife")
    register_clcmd("say /noze", "display_knife")
    register_clcmd("say noz", "display_knife")
    register_clcmd("say noze", "display_knife")
    register_clcmd("say /specialknife", "display_knife")
    
    CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_szybkosc","500")
    CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_predkosc_miecz","80")
    CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_regeneracjahp", "5")
    CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_limitregeneracji", "100")
    CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_obrazenia_miecz", "2")
    CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_grawitacja" , "320")
    CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
    
    set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}

public plugin_precache() { 
    precache_model("models/knife-mod3/v_lapyzombie.mdl") 
    precache_model("models/knife-mod3/p_lapyzombie.mdl") 
    precache_model("models/knife-mod3/v_miecz.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/p_miecz.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/v_cichy.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/p_cichy.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/v_smiechowynoz.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/p_smiechowynoz.mdl")
    precache_model("models/knife-mod3/v_regeneracja.mdl") 
    precache_model("models/knife-mod3/p_regeneracja.mdl")
} 

public display_knife(id) {
    new menuBody[512]
    add(menuBody, 511, "\rKnife-Mod 2.0\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "1. Miecz Swietlny \y(Wiekszy DMG/Wolniej chodzisz)\w^n")
    add(menuBody, 511, "2. Noz Zabojcy \y(Nie slychac twoich krokow/Nizej skaczesz/Jestes mniej widzialny)\w^n")
    add(menuBody, 511, "3. Smiechowy Noz \y(Szybciej biegasz)\w^n")
    add(menuBody, 511, "4. Lapy Zombie \y(Wyzej skaczesz)\w^n")
    add(menuBody, 511, "5. Leczacy Noz \y(Regeneruje HP)\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "0. Exit\w^n^n")
    add(menuBody, 511, "\rWersja by AnoN1m..?!.\w^n")
    add(menuBody, 511, "\rKnife-Mod 2.0\w^n")
    
    new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
    show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
    switch(key) 
    {
        case 0: SetKnife(id , 4)
        case 1: SetKnife(id , 2)
        case 2: SetKnife(id , 3)
        case 3: SetKnife(id , 1)
        case 4: SetKnife(id , 0)
        default: return PLUGIN_HANDLED
    }
    SaveData(id)
    return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
    knife_model[id] = Knife
    
    new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
    if ( Weapon != CSW_KNIFE )
        return PLUGIN_HANDLED
    
    new vModel[56],pModel[56]
    
    switch(Knife)
    {
        case 0: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod3/v_regeneracja.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod3/p_regeneracja.mdl")
        }
        case 1: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod3/v_grawitacyjny.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod3/p_grawitacyjny.mdl")
        }
        case 2: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod3/v_cichy.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod3/p_cichy.mdl")
        }
        case 3: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod3/v_smiechowynoz.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod3/p_smiechowynoz.mdl")
        }
        case 4: {
            format(vModel,55,"models/knife-mod3/v_miecz.mdl")
            format(pModel,55,"models/knife-mod3/p_miecz.mdl")
        }
    } 
    
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
    entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
    
    return PLUGIN_HANDLED;  
}

public event_damage( id ) {
    
    new victim_id = id;
    if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
    new dmg_take = read_data( 2 );
    new dmgtype = read_data( 3 );
    new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
    new Float:damage = dmg_take * multiplier;
    new health = get_user_health( victim_id );
    
    new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
    
    if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
        return PLUGIN_HANDLED
    }
    
    if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
        
        if( floatround(damage) >= health ) {
            if( victim_id == attacker_id ) {
                return PLUGIN_CONTINUE
                }else{
                log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
            }
            
            return PLUGIN_CONTINUE
            }else {
            if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
            
            fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CurWeapon(id)
    {
    new Weapon = read_data(2)
    
    // Set Knife Model

    SetKnife(id, knife_model[id])   
    
    // Task Options
    
    if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
        set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
    else if(task_exists(id))
        remove_task(id)
    
    // Abilities
    set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
    
    new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
    set_user_gravity(id , Gravity)

    // Speed
    new Float:Speed
    if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
        return PLUGIN_CONTINUE
    else if(knife_model[id] == 3)
        Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
    else if(knife_model[id] == 4)
        Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
    
    set_user_maxspeed(id, Speed)
    return PLUGIN_HANDLED   
    
}

stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
    user_silentkill( victim );
    
    message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
    write_byte( killer );
    write_byte( victim );
    write_byte( headshot );
    write_string( weapon );
    message_end();
    
    new kfrags = get_user_frags( killer );
    set_user_frags( killer, kfrags++ );
    new vfrags = get_user_frags( victim );
    set_user_frags( victim, vfrags++ );
    
    return  PLUGIN_CONTINUE
} 


public task_healing(id) {  
    new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
    if (!addhealth)
        return  
    
    new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
    if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
        set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
        maxhealth = MAX_HEALTH 
    }  
    
    new health = get_user_health(id)   
    
    if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) { 
        set_user_health(id, health + addhealth)
        set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 2)
        show_hudmessage(id,"Leczenie Trwa !")
        message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
        write_short(1<<10)
        write_short(1<<10)
        write_short(0x0000)
        write_byte(0)
        write_byte(200)
        write_byte(0)
        write_byte(75)
        message_end()
    }
    
    else {
        if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
            remove_task(id)

    }
}  

public client_disconnect(id) {  
    if(task_exists(id)) remove_task(id)  
}  


public kmodmsg() { 
    
    client_print(0,print_chat,"[KnifeMod 2.0] Napisz /knife aby wybrac specjalne noze [AnoN1m..?!.]")
}  

public client_authorized(id)
    {
    LoadData(id)
}

SaveData(id)
{ 
    
    new authid[32]
    get_user_authid(id, authid, 31)
    
    new vaultkey[64]
    new vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
    format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
    set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

LoadData(id) 
{ 
    new authid[32] 
    get_user_authid(id,authid,31)
    
    new vaultkey[64], vaultdata[64]
    
    format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
    get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
    knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
    
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Arial;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych