Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Łaczenie pluginów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.08.2010 17:12

Witajcie, czy da sie polaczyc dane z jednego pluginu w drugim. Np wylosuje w jednym pluginie gracza, a w drugim dam mu np niesmiertelnosc.
Chodzi mi o samo laczenie.
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.08.2010 19:17

Natywy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub
Forwardy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
lub
callfunc_begin
  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 08:01

R3X, dzięki bardzo, ale ja z tego tak nic nie rozumiem.
Potrzebny mi przyklad.
Np w jednym pluginie wylosujemy 1 gracza, a w drugim damy mu tryb godmode, jak napisac te laczenie bo o to mi chodzi.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.08.2010 17:41

łap przykładowy kod, same pliki .sma Ci raczej nie pomogą, porównaj ich zawartości z tutorialem o forwardach


losowanie.sma udostępnia forward, a niesmiertelnosc.sma z niego korzysta

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.08.2010 19:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Prowadzacy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"

new prowadzacy_id;
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	set_task(5.0, "pokaz_prowadzacego", _, _, _, "b");
}
public pokaz_prowadzacego()
{
	if(!is_user_connected(prowadzacy_id) || !is_user_alive(prowadzacy_id) || cs_get_user_team(prowadzacy_id) != CS_TEAM_CT)
	{
		new players[32], plnum;
		get_players(players, plnum, "ache", "CT");
		if(plnum > 0)
		{
			prowadzacy_id = players[random_num(0, plnum-1)];

		}
	}
	new name[32];
	if(!is_user_alive(prowadzacy_id))
	{
		name = "Brak prowadzacego.";
	}
	else
	{
		get_user_name(prowadzacy_id, name, 31);
	}
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Obecnie prowadzi %s", name);
}
a jak to dorobic do tego pluginu? Chodzi mi o ten forward.

Użytkownik Pittero edytował ten post 27.08.2010 21:49

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.08.2010 23:03

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Prowadzacy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "peku33"

new fw;

new prowadzacy_id;
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	set_task(5.0, "pokaz_prowadzacego", _, _, _, "b");
	
	fw = CreateMultiForward("wybranoProwadzacego", ET_IGNORE, FP_CELL);
}
public pokaz_prowadzacego()
{
	if(!is_user_connected(prowadzacy_id) || !is_user_alive(prowadzacy_id) || cs_get_user_team(prowadzacy_id) != CS_TEAM_CT)
	{
		new players[32], plnum;
		get_players(players, plnum, "ache", "CT");
		if(plnum > 0)
		{
			prowadzacy_id = players[random_num(0, plnum-1)];
			new iRet;
			ExecuteForward(fw, iRet, prowadzacy_id);
		}
	}
	new name[32];
	if(!is_user_alive(prowadzacy_id))
	{
		name = "Brak prowadzacego.";
	}
	else
	{
		get_user_name(prowadzacy_id, name, 31);
	}
	set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, -1.0, 0, 5.0, 5.0)
	show_hudmessage(0, "Obecnie prowadzi %s", name);
}

a potem
public wybranoProwadzacego(id){
}
w tym drugim pluginie i masz połączenie :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2010 08:24

dzięki przyjacielu, o to mi chodzilo.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych