Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Teleport na resp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 16:04

Do .sma dodałem:
public make_tele(id)
{
        if (used_item[id])
        {
                hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
                return PLUGIN_CONTINUE  
        }
                set_user_origin(id, originss[id])

        return PLUGIN_CONTINUE
}
Oraz:
public set_tp(id)
{
    new button2 = get_user_button(id);
    for(new i=0;i<33;i++)
    {
       if(player_class[id] != Nekromanta && on_knife[id] && (button2 & IN_RELOAD) && is_user_alive(id)) 
	    continue

        get_user_origin(i, originss[i], 0)
        originss[i][2] += 50 // +50 jest odpowiedzialne za to, aby nie wylecieć w tekstury, możesz tym "po manipulować"
    }
}
Dodałem też nową zmienną:
new originss[33][3]
Oraz przed pętlą w roundstart dodałem task'a:
set_task(1.0, "set_tp", 9182)
Lecz teleport na respa u Nekromanty w dalszym ciągu mi nie działa. Proszę o pomoc.

#22 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2010 16:14

public set_tp(id)
{
     id-=456

       if(player_class[id] != Nekromanta || !on_knife[id]  || !is_user_alive(id)) 
	    continue
    
         get_user_origin(i, originss[i], 0)
         originss[i][2] += 50 // +50 jest odpowiedzialne za to, aby nie wylecieć w tekstury, możesz tym "po manipulować"

}

set_task(1.0, "set_tp", i+456) // to ma byc w petli

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 29.08.2010 16:14

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#23 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 17:04

Goq to miało być na nóż + R

#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.08.2010 19:39

no to wrzuc do prethinka

if(pev(id,pev_button)&IN_RELOAD) make_tele(id)

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.08.2010 20:03

Błąd mi wyskakuje przy kompilacji - a dokładniej:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod.sma(9717) : error 024: "break" or "continue" is out of context

1 Error.
Could not locate output file dbmod.amxx (compile failed).
Czyli dokładnie chodzi o tą linijkę:
public set_tp(id)
{
     id-=456

       if(player_class[id] != Nekromanta || !on_knife[id]  || !is_user_alive(id)) 
	    continue <<<<<<< ta linijka
    
         get_user_origin(id, originss[id], 0)
         originss[id][2] += 50 // +50 jest odpowiedzialne za to, aby nie wylecieć w tekstury, możesz tym "po manipulować"

}

@@EDIT:
Odpowie ktoś?

Użytkownik slowly edytował ten post 30.08.2010 13:06


#26 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.08.2010 14:26

osz *** zle usunalem petle xD

zamien

continue

na
return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#27 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2010 16:37

Po dodaniu tego jest jeden error przy kompilacji...:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod.sma(9722) : warning 209: function "set_tp" should return a value
Header size:          10148 bytes
Code size:           329404 bytes
Data size:           227664 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  583600 bytes

1 Warning.
Done.


#28 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.08.2010 16:51

to jest warning dodaj na koncu return PLUGIN_CONTINUE
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#29 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2010 17:42

Przy tym kodzie buguje się Diablo. A dokładniej osoba, która stoi blisko ściany jest automatycznie do niej wrzucana.

Użytkownik slowly edytował ten post 30.08.2010 17:44


#30 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2010 18:33

Nic dziwnego skoro jakiś pomieszany kod wklejasz ;F Dałem Ci praktycznie na gotowca wszystko tylko w odpowiednim miejscu wrzucić do tego 1 warunek + zmienna żeby używać raz na rundę i po kłopocie. Zastanawiam się po co dajecie pomoc z kodem origin +50 skoro to ma teleportować DO RESPAWNU ! Gdzie tu sens i logika :|?
  • +
  • -
  • 0

#31 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2010 19:00

To powiedz dokładnie co zrobić, aby ten kod działał. Ma on być na nóż + R u nekromanty. Może go ona używać raz na runde...

#32 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.08.2010 23:12

Nic dziwnego skoro jakiś pomieszany kod wklejasz ;F Dałem Ci praktycznie na gotowca wszystko tylko w odpowiednim miejscu wrzucić do tego 1 warunek + zmienna żeby używać raz na rundę i po kłopocie. Zastanawiam się po co dajecie pomoc z kodem origin +50 skoro to ma teleportować DO RESPAWNU ! Gdzie tu sens i logika :|?



Taka, że gdy tego nie ma, to lądujesz w teksturach, u mnie na serwerze jest identyczny kod i jakoś wszystko śmiga rewelacyjnie.

#33 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 09:11

To poda ktoś w końcu właściwy kod? Bardzo mi na tym zależy.

#34 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.08.2010 10:14

Cały czas Ci podają kod. Tylko twój mózg źle wykonuje polecenia. Wklej to co Screeam napisał i zostaw na E.
  • +
  • -
  • 0

#35 slowly

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 10:18

Na E będą bugi z itemkaki...

#36 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.09.2010 00:58

Na E będą bugi z itemkaki...



Tsaa... Ja jakoś mam na E i nikt się o nic nie pluje. Wyłącz proszę problematorek w Twoim mózgu. ;F




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych