Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z lustrzanym pociskiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 21:05

Witam.
Zrobiłem sobie funkcję o nazwie "lustrzany pocisk". Jest ona na pewnej klasie na nożu. I mam problem, gdyż dana osoba na tej klasie raz się załaduje to ma nieskończoną ilość tych lustrzanych pocisków. Mi chodziło tylko o to, za jedno załadowanie dostawało się jeden lustrzany pocisk. Niżej daję kod lustrzanego pocisku:
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1)
	{
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
                SetHamParamEntity(2,this );
                SetHamParamEntity(3,this );
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję.

Użytkownik slowly edytował ten post 25.08.2010 21:05


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 21:11

public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0)
	{
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
                SetHamParamEntity(2,this );
                SetHamParamEntity(3,this );
                lustrzany_pocisk[this]--;
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}
i przy naładowaniu zwiększasz o 1
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych