Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Zmiana exp dla teamu za bombe

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.08.2010 14:51

Jak zmienić ten kod:

if(id != podkladajacy)
			{
				doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
			}
			SprawdzPoziom(id);

Tak żeby jak ten co podkłada i dostaje 30exp a reszta teamu dostaje 20 (tak jak za kila) to żeby dostawała połowę czyli 15expa ?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 15:31

W pierwszym zamiast za zabójstwo daj: doswiadczenie_za_bombe
doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
		for (new i=0; i<playerCount; i++) 
		{
			id = Players[i];
			if(!klasa_gracza[id])
				continue;
				
			if(id != podkladajacy)
			{
				doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_bombe*=0.5;
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenie_za_bombe*=0.5);
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
			}
			SprawdzPoziom(id);
		}

Doświadczenie za bombę ustaw na 30 i ten co podłoży dostanie 30, a reszta teamu 15 ;P
  • +
  • -
  • 1

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.08.2010 16:33

Czyli to ma być tak:

public BombaPodlozona()
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
	
	if(get_playersnum() > 1)
	{
		doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
		for (new i=0; i<playerCount; i++) 
		{
			id = Players[i];
			if(!klasa_gracza[id])
				continue;
				
			if(id != podkladajacy)
			{
				doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_bombe*=0.5;
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenie_za_bombe*=0.5);
			}
			else
			{
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
			}
			SprawdzPoziom(id);
		}
	}
}

??

A jak przy rozbrajaniu zrobić?


public BombaRozbrojona()
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
	
	doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i];
		if(!klasa_gracza[id])
			continue;
		if(id != rozbrajajacy)
		{
			doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
		}
		else
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
		SprawdzPoziom(id);
	}
}

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 16:55

public BombaRozbrojona()

{

	new Players[32], playerCount, id;

	get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

	

	doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;

	for (new i=0; i<playerCount; i++) 

	{

		id = Players[i];

		if(!klasa_gracza[id])

			continue;

		if(id != rozbrajajacy)

		{

			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_bombe*=0.5;

			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenie_za_bombe*=0.5);

		}

		else

			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);

		SprawdzPoziom(id);

	}

}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych