Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd przy kompilacji warning 204


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Erni91

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:sprzed monitora
Offline

Napisano 25.08.2010 14:49

Przy kompilacji wyskakuje mi błąd: warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "strona"

Mój sma w którym występuje "strona"
public select_class(id){
if(is_user_bot(id)) return

create_class = menu_create("Wybierz Klase", "handle_create_class")
ghandle_create_class = menu_makecallback("mcb_create_class")

asked_klass[id]=0

for(new i=1;i<sizeof(race_heal);i++){
new menu_txt[128]
format(menu_txt,127,"%s Level: %d",Race[i],player_class_lvl[id][i])
menu_additem(create_class, menu_txt, "", ADMIN_ALL, ghandle_create_class)
}

menu_display(id,create_class,0)
}
public mcb_create_class(id, menu, item) {
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,9)
new keys = read_flags(flags)

if(keys&(1<<item))
return ITEM_ENABLED

return ITEM_DISABLED
}
public handle_create_class(id, menu, item){
new strona=0
g_haskit[id] = 0

if(item==MENU_EXIT){
menu_destroy(create_class)
select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}



player_class[id]=++item

if(player_class[id]==Nekromanta)
g_haskit[id] = 1
if(player_class[id]==Hunter)
g_GrenadeTrap[id] = 1

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 25.08.2010 15:05

Przypisujesz wartość której później nie używasz
new strona=0

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych