Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komandos nie zabija od razu z kosy (czemu ?)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.08.2010 12:55

Ludzie mi się skarżą że nie działa zabijanie z kosy za pierwszym razem u komandosa który ma to w standardzie...

Wycinek kodu:

if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}
		
		
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 15:43

if(weapon == CSW_KNIFE || damagebits & DMG_SLASH)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos) && get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK2)
			damage = float(health);
	}

A resztę co związane z nabojami (tudzież karabiny/snajperki/pistole) - nie granaty daj do jednego wielkiego ifa:
if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		XXXXXXX
	}

I bugi że nie zabije 1/1 czy 1/ileś zlikwidowane.
Było już kilka na forum pytań dot. twojego problemu
  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.08.2010 16:35

Byłbym wdzięczny gdybyś mi to jaśniej opisał co mam podmienić z aktualnym kodem i co tam do tego ifa wrzucić.
Wybacz nie jestem aż tak obeznany.
Z góry dziękuję

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 25.08.2010 17:56

raczej chodzi o to, że obrażenia 100 przy graczu z 100 HP i 100AP go nie zabiją; trzeba dodać trochę extra

damage = float(health+50);

  • +
  • -
  • 0

#5 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.08.2010 21:50

czyli jak dokładnie to powinno wyglądać ?
Co podmienić za co i co dopisać gdzie.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 26.08.2010 12:03

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
to co napisałem wrzuć zamiast tego
damage = float(health);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych