Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Mod 4.3 WAŻNE!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 twist

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 12:39

A więc mam problem i pytanie dotyczące Zombie Plague 4.3

Problem:

Nie działają mi modele do danych klas np. Szybkie zombie i nie działa mi do niego model jest zwykły zombie_source a także mam klasy nie po Polsku czyli leech zombie nawet gdy ustawiłem w zombieclasses.ini.

Pytanie:

Jak mogę zmniejszyć ciemność w tym owym modzie?.

25 sierpień 2010 - 15:41:
A i teraz coś mi się zepsuło że CT nie może zabić zombie tak jakby była nieśmiertelność.
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 15:34

zombieplague.cfg

zp_lighting "b" // Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]


zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać

Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje :P
  • +
  • -
  • 0

#3 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.08.2010 15:48

Ale mi nie chodzi o takie oświetlenie. Chce aby było ciemno ale nie tak jak jest,

zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać


nie działa ;/

Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje


Nic właśnie nie wgrywałem nowego i działało a teraz coś się zepsuło.
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 16:08

Modele poprawnie podałeś i z powrotem na serwer do configs wgrałeś? ;]
Jeśli dalej nie działa spróbuj zmienić w sma modele, skompilować, wgrać do plugins skompilowane klasy, usunąć wszystko z zombie_classes.ini i zmienić mapę :P

Zobacz może logi jakieś errory są? :P
  • +
  • -
  • 0

#5 SzyjaN

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:131
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 26.08.2010 12:00

Co do modeli zombie - plik zombieclasses.ini bardzo często źle działa, wystarczy że postawisz tam źle 1 spację i plik pobierze z pluginu wszystko od nowa (czyt. nadpisze ci to co wpisałeś tym co było w pluginie). Najlepszą opcją jest po prostu pobranie .sma do siebie na dysk, tam podmienienie modeli/statystyk/nazw czy czego jeszcze tam chcesz, skompilowanie lokalne i wrzucenie pluginu na serwer, wtedy masz 100% pewność że plik zombieclasses sam sobie to pobierze i nic ci już tam nie nadpisze ;) Co do oświetlenia - w takim razie napisz o jakie ci chodzi, a co do bugu "nieśmiertelnych zombie" - najlepiej podaj tu wszystkie errory z logów, bez tego raczej nikt nie pomoże.
  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.08.2010 14:10

Ale mi nie chodzi o takie oświetlenie. Chce aby było ciemno ale nie tak jak jest,


zombie_classes.ini Zmienisz i masz ten model w odpowiednim folderze, nie ma przebacz musi działać


nie działa ;/

Nie zabija zombie? Coś wgrałeś i buguje


Nic właśnie nie wgrywałem nowego i działało a teraz coś się zepsuło.

A może autoregenerację wgrałeś? Plugin ma bugi, chociażby właśnie, że zombiakowi hp bardzo szybko się odnawia, nawet jeśli w cvarach ustawi się małe wartości.

Użytkownik sebul edytował ten post 26.08.2010 14:12

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#7 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 14:22

Nieśmiertelne zombie naprawiłem :)
A co do zombie classes:

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.




[Klasyczne Zombie]
NAME = Klaszyczne Zombie
INFO = =Zbalansowane=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = Malo HP , szybko biega
MODELS = szybkie_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = Malo HP , slaby odzrut
MODELS = trujace_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1600
SPEED = 195
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24

[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = Duzo HP, wolno biega
MODELS = dziwne_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Pijawki Zombie]
NAME = Pijawka Zombie
INFO = Malo HP , HP++ za infekcje
MODELS = twister_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1500
SPEED = 195
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

Jak ktoś może powiedzieć w czym problem bo raz nie tłumaczy mi na serwerze a dwa modele nie działają.
  • +
  • -
  • 0

#8 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 26.08.2010 18:21

Mój kolega jak robił po polsku klasy to przerabił plik zp_zclasses40.sma i ten co ty przerabiałeś. Musi się tam wszystko zgadzać (być identyczne: jak zmieniłeś w jednym ma być w drugim). Później skompiluj i wrzuć do plugins zp_zclasses40.amxx.

Użytkownik kondzixd edytował ten post 26.08.2010 18:22


#9 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.08.2010 18:37

Można zmieniać i w zp_zombieclasses.ini, ale cała struktura musi być taka sama, czyli tyle samo spacji, tyle samo odstępów co normalnie inaczej będzie brało z pluginu, czyli wartości z pliku sma. Najłatwiejszym sposobem będzie właśnie edycja tego pliku zp_zclasses40.sma i później go tylko skompilować, a jak nie poradzisz sobie z tą kompilacją to daj tutaj na forum to ktoś Ci skompiluje, to kilka sekund roboty ;]

Użytkownik sebul edytował ten post 26.08.2010 18:39

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#10 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.08.2010 21:41

No i właśnie w tym problem.

Oto moje sma.

/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 255
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 150
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 1600
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))

Gdyby ktoś dał rad aby jedno z drugim było zgodne byłbym wdzięczny.
}

Użytkownik twist edytował ten post 26.08.2010 21:43

  • +
  • -
  • 0

#11 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 26.08.2010 22:33

Chodziło mi bardziej o to, żebyś już sam sobie z edytował ten sma... spójrz na te cyfry i nazwy, masz tam "const zclass1_health = 1800" czyli dla pierwszej klasy 1800 hp, zmieniasz na jaką chcesz wartość (domyślam się, że chcesz mieć 2000 to wpisujesz tyle) i tak do każdej klasy (health - hp, speed - szybkość, itd.), później tylko kompilujesz plik i masz swoje klasy, a jak nie wiesz jak kompilować to wtedy daj tutaj ten swój plik sma to ktoś Ci skompiluje. I jeszcze jedno... edytujesz od
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
do
/*============================================================================*/
Reszta kodu Cię nie interesuje, jeśli chodzi o samą zmianę szybkości, hp, itp.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#12 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2010 08:31

Ale takie rzeczy to ja potrafię mi tu chodzi o modele które nie działają i podałem zombieclasses i sma więc czytaj ze zrozumieniem cały temat.
  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 27.08.2010 13:07

A ja widzę, że w zp_zombieclasses.ini masz tak...

Nieśmiertelne zombie naprawiłem :)
A co do zombie classes:

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.




[Klasyczne Zombie]
NAME = Klaszyczne Zombie
INFO = =Zbalansowane=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 200
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Szybkie Zombie]
NAME = Szybkie Zombie
INFO = Malo HP , szybko biega
MODELS = szybkie_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1000
SPEED = 230
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Trujace Zombie]
NAME = Trujace Zombie
INFO = Malo HP , slaby odzrut
MODELS = trujace_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1600
SPEED = 195
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24

[Duze Zombie]
NAME = Duze Zombie
INFO = Duzo HP, wolno biega
MODELS = dziwne_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Pijawki Zombie]
NAME = Pijawka Zombie
INFO = Malo HP , HP++ za infekcje
MODELS = twister_zombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1500
SPEED = 195
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

Jak ktoś może powiedzieć w czym problem bo raz nie tłumaczy mi na serwerze a dwa modele nie działają.

To czemu w sma masz inaczej?

No i właśnie w tym problem.

Oto moje sma.

/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
Feel free to modify their attributes to your liking.

Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
will be used for all players (by default, Classic Zombie).

================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Klasyczne Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczne Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowane=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Szybkie Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybkie Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed+ Knockback+" }
new const zclass2_model[] = { "szybkie_zombie" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 255
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Trujace Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Trujace Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "trujace_zombie" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_big.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 230
const Float:zclass3_gravity = 0.55
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Twister Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Twister Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Jump-" }
new const zclass4_model[] = { "twister_zombie" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "twister_zombie_hand.mdl" }
const zclass4_health = 3000
const zclass4_speed = 150
const Float:zclass4_gravity = 0.80
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Dziwne Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Dziwne Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP+ Knockback+ Leech+" }
new const zclass5_model[] = { "dziwne_zombie" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_fast2.mdl" }
const zclass5_health = 1600
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "5.0", "devos")

// Register all classes
zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
// If attacker is a leech zombie, gets extra hp
if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))

Gdyby ktoś dał rad aby jedno z drugim było zgodne byłbym wdzięczny.
}

Edytuj sma i sobie skompiluj, bo przecież umiesz... ^^
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#14 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.08.2010 23:32

Hmm ustawiłem wszystko w sma i w zombie classes tak samo lecz serwer nie włączał się więc już nie wiem w czym problem. A co do ciemności może ktoś wie dokładnie gdzie w zombie_plague.sma jest to dokładnie.
  • +
  • -
  • 0

#15 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 00:11

To daj tutaj ten swój sma w załączniku, tylko już edytowany oczywiście, bo sama edycja sma nic nie da, trzeba go jeszcze skompilować (zresztą wcześniej było o tym pisane) i ten skompilowany plik (czyli amxx) wrzucić do folderu plugins. A ciemność zmieniasz w pliku zombieplague.cfg
zp_lighting "a"		// Map lighting ["a"-darkest // "z"-brightest // ""-default // "0"-disabled]
i a zamieć na b, albo c, wtedy na pewno będzie jaśniej.

Użytkownik sebul edytował ten post 28.08.2010 00:13

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#16 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 28.08.2010 01:42

lecz serwer nie włączał się

Podpowiedz: Zla sciezka do modelu zombie -,-
  • +
  • -
  • 0

#17 twist

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2010 20:20

Wszystko działa oprócz modeli dla nemka i surva.
  • +
  • -
  • 0

#18 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 22:29

Modele dla nemka i surwa zmieniasz w zombieplague.ini
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych