Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proplem z moca by verticus


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.08.2010 09:24

Witam chcialbym sie spytac co mam nie tak jezeli zrobilem wszystko zgodnie z poradnikiem i moc mi nie dziala :/ [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X a to z mojego sma
new g_TrapMode[33]
new g_GrenadeTrap[33] = {0, ... }
new Float:g_PreThinkDelay[33]
new c_jump[33]  <--------- jest nowa zmienna

	if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id) 
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)	
	if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
	if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
	if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)  

to zamienilem na 


	if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
	if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)	
	if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
	if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
	if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


//From twistedeuphoria plugin
public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if(jumps[id] < player_b_jumpx[id]) 
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++
			return PLUGIN_HANDLED 

to zamienilem na 

//From twistedeuphoria plugin
public Prethink_Doublejump(id)
{
	if(!is_user_alive(id)) 
		return PLUGIN_HANDLED
	
	if((get_user_button(id) & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP))
	{
		if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
		{
			dojump[id] = true
			jumps[id]++

			return PLUGIN_HANDLED


No i tutaj tez dodalem tak jak trzeba ale nic kompletnie niedziala :[

public handle_create_class(id, menu, item){
        if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE
        new strona=0
        g_haskit[id] = 0
        c_jump[id] = 0
        
        if(item==MENU_EXIT){
                menu_destroy(create_class)
                select_class(id)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        
        
        player_class[id]=++item
        
        if(player_class[id]==Nekromanta)
                g_haskit[id] = 1
        if(player_class[id]==Hunter)
                g_GrenadeTrap[id] = 1
        if(player_class[id]==Straznik)
	        c_jump[id] = 9
                
        LoadXP(id, player_class[id])
        CurWeapon(id)
        
        give_knife(id)
        return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2010 09:55

Jezus... Dobijają mnie tacy ludzie jak Ty... Sam korzystam z tego poradnika i wszystko mi ładnie działa.

Znajdz:
new player_ring[33]
Dodaj pod:
new c_jump[33]
Znajdz potem:
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
Zamien to na:
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
Potem znajdz:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
I zamien na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
Potem w swoim menu klas, za:
g_haskit[id] = 0
Dodaj:
c_jump[id] = 0
I w menu klas, za:
player_class[id] = Twoja_Klasa
Dodaj:
c_jump[id] = "ilosc"

I nie ma mowy, żeby nie działało ;)

#3 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.08.2010 10:15

ty sie dziwisz jak ja dopiero sie ucze i robie takie cos od tygodnia i dla mnie to czarna magia

#4 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2010 10:31

I działa czy nie?

#5 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.08.2010 10:46

niedziala po... to jest jakies :/

#6 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2010 11:20

Mam tak samo w moim .sma i mi śmiga. Może coś źle dodajesz -.-

@@EDIT:
Oczywiście to co robiłeś na początku usunąłeś?

Użytkownik slowly edytował ten post 24.08.2010 11:21


#7 krzywy92

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.08.2010 15:55

niewiem lap moje sma i jak mozesz to sprawdz i dodaj plx jak cos to napisz na pw i ci podam gg

Załączone pliki






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych