Stworzyłem nową klasę, której dodałem rakietkę. Po wybraniu tej klasy i zmianie na inną w pierwszej rundzie rakietka jest na wyposażeniu drugiej klasy. Co zrobić, aby rakieta nie przechodziła na inna klasę?
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
Rakietki itp.
		 Temat rozp. 
	Galim
, 23.08.2010 19:04
	
	
	
	
		7 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:04
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:06
					Rozumiem że chodzi ci o CoD ??
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:12
					Tak, sorry zapomniałem tego dodać. ![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif) 
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif) 
					
					
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:26
					Przy wyborze pozostałych klas ustawić ilość rakiet na 0.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#5
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:28
					Tego akurat się domyśliłem, ale czy nie ma czegoś krótszego?
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#6
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 19:45
					Dodanie resetu gdzieś przed klasami np. pod tym:
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				if(!klasa_gracza[id])
    {
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
					
					
			
				
					
						
					
					#7
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 20:16
					Ok wszystko działa  +
 +
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				 +
 +
					
					
			
				
					
						
					
					#8
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.08.2010 21:10
					ej jak dac ten reset?
23 sierpień 2010 - 21:10:
Moglby ktos jasniej?
					
				
				
				
				
				
								
				
					23 sierpień 2010 - 21:10:
Moglby ktos jasniej?
To co piszę się nie liczy...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				 
				
				
 
				
				







