Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Rakietki itp.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Galim

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Nurzec
Offline

Napisano 23.08.2010 19:04

Stworzyłem nową klasę, której dodałem rakietkę. Po wybraniu tej klasy i zmianie na inną w pierwszej rundzie rakietka jest na wyposażeniu drugiej klasy. Co zrobić, aby rakieta nie przechodziła na inna klasę?
  • +
  • -
  • 0

#2 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 23.08.2010 19:06

Rozumiem że chodzi ci o CoD ??

#3 Galim

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Nurzec
Offline

Napisano 23.08.2010 19:12

Tak, sorry zapomniałem tego dodać. :]
  • +
  • -
  • 0

#4 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 23.08.2010 19:26

Przy wyborze pozostałych klas ustawić ilość rakiet na 0.
  • +
  • -
  • 0

#5 Galim

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Nurzec
Offline

Napisano 23.08.2010 19:28

Tego akurat się domyśliłem, ale czy nie ma czegoś krótszego?
  • +
  • -
  • 0

#6 Siemir

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:204
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:nie znana
Offline

Napisano 23.08.2010 19:45

Dodanie resetu gdzieś przed klasami np. pod tym:
if(!klasa_gracza[id])

    {

        WybierzKlase(id);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

  • +
  • -
  • 1

#7 Galim

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Nurzec
Offline

Napisano 23.08.2010 20:16

Ok wszystko działa :) +
  • +
  • -
  • 0

#8 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.08.2010 21:10

ej jak dac ten reset?

23 sierpień 2010 - 21:10:
Moglby ktos jasniej?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych