Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Coś w stylu NoReconnect


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 eNergY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 12:35

Mógłby mi ktoś dodać do tego blokade komendny reconnect ? Coś w stylu NoReconnect .
Prosiłbym że jak ktoś w pisze Reconnce/Retry w konsoli to go Banuje na 5 min.
I żeby w say'u (dla każdego) pisało : Nick gracza został zabanowany na 5 min z powodu Reconnect'a

Ten .sma na dole to Blokada Jointeam ;] i dałbo by rade dodać do tego to co napisałem wyzej ?

Spoiler


Jeżeli zły dział to proszę o przeniesienie.
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:39

#include <amxmodx>

#include <cstrike>



new BlockedCommands[][] = {

"reconnect", "retry" }



public plugin_init()

{

	register_plugin( "Block Command", "0.1", "Exolent" );

	

	for (new i; i < sizeof BlockedCommands; i++)

    register_clcmd(BlockedCommands[i], "BlockCommands");

	return PLUGIN_CONTINUE 

}



public BlockCommands(id)

{

	new czas = 5;

	new Nick[33];

	get_user_name(id, Nick, 32);

	new userid = get_user_userid(id)

	// AMXBans <CZAS> <NICK> <POWOD>

	//server_cmd("amx_ban %i %s Retry or Reconnect", czas, Nick[32]);

	

	//Zwykly AdminBan <NICK> <CZAS> <POWOD>

	//server_cmd("amx_ban %s %i Retry or Reconnect", Nick[32], czas);

	

	// RCONOWE

	server_cmd("banid %i #%d kick;writeid", czas, userid)

	return PLUGIN_HANDLED;

}



public client_command(client)

{

	static const szJoinCommand[ ] = "jointeam";



	static szCommand[ 10 ];

	read_argv( 0, szCommand, 9 );



	if(equal(szCommand, szJoinCommand) && CS_TEAM_T <= cs_get_user_team(client) <= CS_TEAM_CT)

	{

		console_print( client, "[www.BombSite.pl] Nie mozesz tego uzyc :)" );

		return PLUGIN_HANDLED;

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 2

#3 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 14:03

Daje ++
Dzięki , a testowałeś to bo ja na razie nie mam jak :(
Bo robie na razie pluginy na NawGame i dopiero kupie server 4 slotowy zacznę robić mapy do eb i dopiero kupie serva ;)


Wiesz o co chodzi ?

Nie moge skomplikować..

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

I wg nie pokazuje tych errorów..
Może ty skomplikuj ?

Użytkownik eNergY edytował ten post 23.08.2010 14:06

  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 23.08.2010 14:11

Załącznik
Oczywiscie nazwe mozesz sobie zmienic ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 14:15

Kompiluj lokalnie najlepiej ^^ Mi kompilowało normalnie ;P
  • +
  • -
  • 2

#6 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 14:26

Dzięki ;) (+)
Może jeszcze to byś zrobił ;D
http://amxx.pl/grenademode-t31135.html

Użytkownik eNergY edytował ten post 23.08.2010 14:28

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych