Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GrenadeMode


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 eNergY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 12:30

Mógłby mi ktoś przerobić GrenadeMod by chodził też na flesh'a bo chodzi tylko na HE i chciałbym jeszcze na Flesh'a na Smoke(Frostnades) nie chce.?

I jakby ktoś mógł to zmienić nazwy z

"Zwykly granat", "Czujnik ruchu", "Granat uderzeniowy", "Mina laserowa", "Czujnik predkosci"

Na :

"Zwykly granat", "Czujnik ruchu", "Granat wybuchowy", "Granat laserowy", "Czujnik predkosci"


Jeżeli zły dział to przepraszam i proszę o przeniesienie . Bo nie wiedziałem gdzie napisać.

Dam (+)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 14:50

Nazwy:
new modetext[][] = { "Zwykly granat", "Czujnik ruchu", "Granat wybuchowy", "Granat laserowy", "Czujnik predkosci" }

Jeśli jest INFINITEAMMO
public armnade(id)
{
	if (get_option(OPTION_ENABLE_INFINITE_GRENADES))
	{
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1000)
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 1000)
	}

Reszty nie pomogę bo SMA ucięte w pół : D
  • +
  • -
  • 0

#3 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 15:00

Tu jest całe , nie wiem czemu tamto było połowe..
Tylko ze tu jest po ANG..
Może ktoś przetlumaczyć ?


Tu .

Załączone pliki


Użytkownik eNergY edytował ten post 23.08.2010 15:01

  • +
  • -
  • 0

#4 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 15:16

Nie działa.
Cały czas chodzi tylko na HE i jest po ANG.. ;/
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 15:43

Wszystko co związane z HE dodane +Flash ;P +PL

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 16:14

Pl chodzi he chodzi w Flash'u tryby się zmieniają , ale one nie chodzą..
Np biore wybuchowy/laserowy a i tak jest normalny ;]

23 sierpień 2010 - 17:15:
Tzn, on nawet nie wybucha tylko jak sie go rzuci to sobie lezy na ziemi. ;D

23 sierpień 2010 - 17:17:
I jeszcze jeden problem , jak rzuce he laserowy to linia znika po 1-2 sec .
Zrób tak by linia była widoczna cały czas.
  • +
  • -
  • 0

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 16:22

Nie wiem jakie enty mają granaty ale raczej powinno działać, bo racze grenade ma flesh

public bool:is_grenade(ent)

Naprowadzę resztę, bo na entach się nie znam : P

23 sierpień 2010 - 17:26:
A linia tutaj:
draw_line(origin, end, floatround(get_option_float(OPTION_TRIP_ARM_TIME) * 10))
					set_trip_grenade_arm_time(trip_grenade, get_option_float(OPTION_TRIP_ARM_TIME))

Czyli zmieniasz cvarem:
grenademodes_trip_grenade_arm_time "120.0"
i jest 120 sekund zapewne linia; p
  • +
  • -
  • 1

#8 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 16:35

Gdzie dopisać to genademodes_trip_grenade_arm_time "120.0" bo jak zmienie mape to zaś jest tyle co było..

??
Nadal proszę o zrobienie mi tych Flesh'y

Użytkownik eNergY edytował ten post 23.08.2010 16:43

  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 17:41

genademodes_trip_grenade_arm_time "120.0"
Do amxx.cfg ; ]
  • +
  • -
  • 0

#10 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 23.08.2010 18:37

Ustawiałem nawet na 200.0 lub na 99999.9 i nadal znika ale jest troche dłużej..
Jak zrobić by było to cały czas ? Grałem na servie innym i normalnie było cały czas...
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.08.2010 23:15

kazdy granat ma klase grenade sprawdzenie jaki to granat wykonujemy przez pobranie modelu
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 eNergY

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 24.08.2010 07:55

Nie rozumiem.
Ja nie mam rzadnych modeli , nie da się na flesh'a i he
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych