może ktoś podać instrukcje jak dodać item - nieskończoność amunicji do CODMOD'a?

Jeśli to możliwe proszę o instrukcję wdrożenia do głównego mod'a
Z góry dzięki
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 22.08.2010 20:16
Napisano 22.08.2010 20:26
if(player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
new player_unlimited[33]
Napisano 22.08.2010 21:11
if(player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
Tutaj masz funkcje na nieskończone ammo z AK47. Należy funkcje wsadzić do eventu CurWeapon.
I gdzieś na górze:new player_unlimited[33]
Napisano 22.08.2010 21:37
if(player_unlimited[id] > 0){
new brongracza = get_user_weapon(id, iKlipy, iAmmunicja)
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "brongracza",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
if(player_unlimited[id] > 0){
new bron_gracza = get_user_weapon(id, iKlipy, iAmmunicja)
if(bron_gracza == weapon_ak47 && player_unlimited[id] > 0){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
if(bron_gracza == CSW_AWP){
new weapon_id1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",id)
if(weapon_id1)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id1, 30)
}
}
/* .................................
................................
...............................
ITD
*/
}
Napisano 22.08.2010 22:23
Użytkownik camilost edytował ten post 23.08.2010 15:09
Napisano 23.08.2010 12:22
Napisano 23.08.2010 12:44
Napisano 23.08.2010 13:35
okej, dzięki,
ale nie rozumiecie, chce aby to był item nie żeby działało jak ktoś ma daną broń ..
jak to zrobić?
@up dodałem to i mam błędy w kompilacji
if(player_inlimited[id])
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 23.08.2010 13:35
Napisano 23.08.2010 14:57
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "attacker" on line 1532 Warning: Loose indentation on line 1532 Error: Undefined symbol "weapon" on line 1532 Error: Invalid expression, assumed zero on line 1532 Error: Too many error messages on one line on line 1532 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\...... (compile failed).
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);zaznacza ją na czerwono ..
Użytkownik r4is0n edytował ten post 23.08.2010 14:58
Napisano 23.08.2010 15:09
set_user_clip(id, maxClip[weapon]);
Napisano 23.08.2010 15:34
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Warning: Unreachable code on line 1534 Warning: Function "CurWeapon" should return a value on line 1537 Header size: 4188 bytes Code size: 65364 bytes Data size: 52428 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 138364 bytes 2 Warnings. Done.
if(player_unlimited[id])
Użytkownik r4is0n edytował ten post 23.08.2010 15:36
Napisano 23.08.2010 15:54
return PLUGIN_CONTINUE;
if(player_unlimited[id]) set_user_clip(id, maxClip[weapon]);
if(player_unlimited[id]) { new weapons[32]; new weaponsnum; get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum); for(new i=0; i<weaponsnum; i++) if(is_user_alive(id)) if(maxAmmo[weapons[i]] > 0) cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]); }
Napisano 23.08.2010 16:24
Napisano 28.08.2010 22:09
public CurWeapon2(id) { if(player_unlimited[id] > 0){ new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){ return PLUGIN_CONTINUE; } if(wid != stare_id_broni[id]){ stare_id_broni[id] = wid; return PLUGIN_CONTINUE; } new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku if(ammo > stare_ammo[id]){ stare_ammo[id] = ammo; return PLUGIN_CONTINUE; } new ent = fm_get_user_weapon_entity(id); if(ent){ cs_set_weapon_ammo(ent, 30) } return PLUGIN_CONTINUE; } } register_event("CurWeapon","CurWeapon2","be", "1=1") stock fm_get_user_weapon_entity(id, wid = 0) { new weap = wid, clip, ammo if (!weap && !(weap = get_user_weapon(id, clip, ammo))) return 0 new class[32] get_weaponname(weap, class, sizeof class - 1) return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id) }a jak dodać item to sobie znajdziesz nie testowałem powinno działać
Napisano 29.08.2010 15:07
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "stare_id_broni" on line 1551 Warning: Expression has no effect on line 1551 Error: Expected token: ";", but found "]" on line 1551 Error: Invalid expression, assumed zero on line 1551 Error: Too many error messages on one line on line 1551 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Documents and Settings\r4is0n\Pulpit\callofduty.amx (compile failed).
if(wid != stare_id_broni[id])
Napisano 29.08.2010 15:11
new stare_id_broni[33];
Użytkownik Frajer edytował ten post 29.08.2010 15:14
Napisano 29.08.2010 15:12
Napisano 29.08.2010 15:25
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "fm_find_ent_by_owner" on line 1585 1 Error. Could not locate output file C:\Documents and Settings\r4is0n\Pulpit\callofduty.amx (compile failed).
return fm_find_ent_by_owner(-1, class, id)
Napisano 29.08.2010 15:37
Napisano 29.08.2010 15:41
#include <fakemeta_util>
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych