Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

losowanie itemu - CODMOD - jak zmienić częstość wylosowania?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 r4is0n

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 22.08.2010 17:38

Witam,
jak w temacie - gdzie zmienić zmienną (czy coś takiego) odpowiedzialną za częstość wylosowania danego przedmiotu?
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 13:55

Częstość jest losowa ^^
Ale możesz dać taką lipę że na końcu dodajesz 'nic'.

Coś pod to ^^
	switch(przedmiot) 
	{
		case 0:
		{
			dostal buty..
		}
		// bla bla
		case 30:
		{
			znowuaward!
		}
		case 31:
		{
			return PLUGIN_HANDLED
		}
		// i tak dalej z handled : D
	}

  • +
  • -
  • 1

#3 r4is0n

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Nowy Targ
Offline

Napisano 23.08.2010 15:41

no ok, a o co chodzi z tym random_num?

to jest case = Tajemnica Generała
case 10:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
			give_item(id, "weapon_hegrenade");

chodzi o tą część kodu:
= random_num(4, 8);

za co ona odpowiada? ;>
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.08.2010 15:53

O losowanie jaka liczba ma być dana w 'wartosc itemu' np. w tajemnica generala dodatkowe dmg

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];

damage+= to co wylosowalo z tego (3,8)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych