Witam,
jak w temacie - gdzie zmienić zmienną (czy coś takiego) odpowiedzialną za częstość wylosowania danego przedmiotu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
losowanie itemu - CODMOD - jak zmienić częstość wylosowania?
Temat rozp. r4is0n, 22.08.2010 17:38
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.08.2010 17:38
#2
Napisano 23.08.2010 13:55
Częstość jest losowa
Ale możesz dać taką lipę że na końcu dodajesz 'nic'.
Coś pod to
Ale możesz dać taką lipę że na końcu dodajesz 'nic'.
Coś pod to
switch(przedmiot) { case 0: { dostal buty.. } // bla bla case 30: { znowuaward! } case 31: { return PLUGIN_HANDLED } // i tak dalej z handled : D }
#3
Napisano 23.08.2010 15:41
no ok, a o co chodzi z tym random_num?
to jest case = Tajemnica Generała
chodzi o tą część kodu:
za co ona odpowiada?
to jest case = Tajemnica Generała
case 10: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade");
chodzi o tą część kodu:
= random_num(4, 8);
za co ona odpowiada?
#4
Napisano 23.08.2010 15:53
O losowanie jaka liczba ma być dana w 'wartosc itemu' np. w tajemnica generala dodatkowe dmg
damage+= to co wylosowalo z tego (3,8)
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
damage+= to co wylosowalo z tego (3,8)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych