Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Klasa pytanie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.08.2010 11:47

Jak zrobic klase u której nei bedize slychać kroków?

A jak zrobic zeby dana klasa miala np. bombe?

Użytkownik Squady edytował ten post 22.08.2010 11:54

  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 22.08.2010 11:56

bombę że bombę C4 :D
give_item(id, "weapon_c4") or give_item(id, "item_c4")

a kroki jak kroki
set_user_footsteps(id, 1)


#3 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.08.2010 11:58

dzięki . Leci plusik. A zeby Klasa miala defusr Kit?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Online

Napisano 22.08.2010 12:00

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Spis nazw broni żeby dodać :)
  • +
  • -
  • 2

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.08.2010 12:07

Plusik. :-)

22 sierpień 2010 - 12:09:
ej a jescze pytanie jak dac zeby klasa miala 3 skoki?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 15:55

1.
Szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == NowaKlasa)

2.Szukasz w else if(flags & FL_ONGROUND)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == NowaKlasa)
				ilosc_skokow_gracza[id] = 3;

BD miał 3 dodatkowe skoki w powietrzu.

Użytkownik camilost edytował ten post 22.08.2010 15:55

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych