A jak zrobic zeby dana klasa miala np. bombe?
Edited by Squady, 22.08.2010 11:54.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Posted 22.08.2010 11:47
Edited by Squady, 22.08.2010 11:54.
To co piszę się nie liczy...
Posted 22.08.2010 11:56
give_item(id, "weapon_c4") or give_item(id, "item_c4")
set_user_footsteps(id, 1)
Posted 22.08.2010 11:58
To co piszę się nie liczy...
Posted 22.08.2010 12:00
Posted 22.08.2010 12:07
To co piszę się nie liczy...
Posted 22.08.2010 15:55
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == NowaKlasa)
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++;Zamieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo) ilosc_skokow_gracza[id]++; if(klasa_gracza[id] == NowaKlasa) ilosc_skokow_gracza[id] = 3;
Edited by camilost, 22.08.2010 15:55.
0 members, 1 guests, 0 anonymous users