Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cod, ciche chodzenie i mniejsza grawitacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 22.08.2010 11:17

Jak dodać klasom umiejętność: ciche chodzenie (nie na shifcie oczywiście) i mniejszą grawitacje ?

I jak już jestem przy cichym chodzeniu, jest już jakiś działający sposób na zlikwidowanie bugu, ze slychac jak sie chodzi na shifcie przy wiekszej szybkosci niż zwykła ?

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 22.08.2010 11:45

set_user_footsteps(id, 1) = Ciche chodzenie
set_user_gravity(id, 0.5) = 400Grawitacji


#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 22.08.2010 12:09

grawita działa, ale ciche chodzenie nie, nie wiem czy dobrze mnie rozumiesz, chodzi żeby w ogóle nie było słychać jak postac biega

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 22.08.2010 12:27

to ci dałem funkcje co ustawia graczowi na cicho :)

#5 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 22.08.2010 12:27

set_user_footsteps
Zmienia Ustawienia cichego chodzenia Graczowi.

Składnia:
set_user_footsteps ( id, [ set = 1 ] )

Typ:
Natywny

Notatki:
Index to indeks gracza - od 1 do 32.
Set (jeśli zostawisz puste przyjmie wartość domyślną 1 ) określa czy ma mieć ciche chodzenie włączone czy nie - 0 = wyłączone, 1 = włączone.

Więc MUSI działać :)

#6 NiRVAnA

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:60
  • GG:
  • Lokalizacja:Paris
Offline

Napisano 22.08.2010 12:57

Myszka na 20, Wcale nie musi działać:). Sprawdź TU Footstep off Cod:) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#7 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 22.08.2010 13:12

Rzeczywiście mój błąd :)

#8 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 22.08.2010 15:07

NiRVAnA, dzięki :], ale i tak dalej nie wiem tego:

I jak już jestem przy cichym chodzeniu, jest już jakiś działający sposób na zlikwidowanie bugu, ze slychac jak sie chodzi na shifcie przy wiekszej szybkosci niż zwykła ?


22 sierpień 2010 - 19:28:
To ma ktoś sposób na ten bug ?

Użytkownik ukash13 edytował ten post 22.08.2010 15:07


#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 22:34

Szukasz: public CmdStart(id, uc_handle)

Za new flags = get_entity_flags(id); dodajesz
new Float: velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
	if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);

i działa ; ]
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych