Witam, czy może mi ktoś napisać krok po kroku jak skompilować całego pokemoda lokalnie? (sma, ini, itp...) Z góry THX.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Kompilacja Lokalna
Temat rozp. ProTeza, 22.08.2010 11:16
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.08.2010 11:16
#2
Napisano 22.08.2010 13:01
1. Ściągnij AMX Mod X Base i wypakuj na pulpit.
2. Ściągnij Counter-Strike Addon i wypakuj na pulput (tak aby nadpisać folder z pkt. 1)
3. Oczywiście ściągnij to pod windowsa
4. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wrzucasz wszystkie .sma i inne pliki a na koniec uruchamiasz compile.exe
2. Ściągnij Counter-Strike Addon i wypakuj na pulput (tak aby nadpisać folder z pkt. 1)
3. Oczywiście ściągnij to pod windowsa
4. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wrzucasz wszystkie .sma i inne pliki a na koniec uruchamiasz compile.exe
#3
Napisano 22.08.2010 13:59
Thx, daje reputke =)
Temat do zamkniecia.
Temat do zamkniecia.