Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Dodanie Itemu Do Klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Galim

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Nurzec
Offline

Napisano 22.08.2010 08:18

Witam! Jestem nowym użytkownikiem Waszego forum, ale nie jestem kompletnie zielony. Wiem jak robi się klasy, itemy itp. Nie wiem tylko jak dodać item do klasy.
I własnie to jest moja prośba do Was. Prosiłbym najlepiej o wytłumaczenie jak umieścić item w klasie żeby na start już go miała (tak jak Rambo posiada tajemnice rambo, która dodaje mu 20 hp za fraga).
Konkretnie chodzi mi o dodanie "podwójnej kamizelki" do klasy S.W.A.T.
Najlepiej prosiłbym o wytłumaczenie, ale jeżeli to bd trudne :P i szybciej będzie to napisać niż wytłumaczyć będę wdzięczny.

PoZDr Galim

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.08.2010 23:48

szukasz w pluginie funkcji :
TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Następnie szukasz :
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
Następnie pod spodem dodajesz warunek :

if(klasa_gracza[this]=S.W.A.T)

i tu zależy jak chcesz, żeby o ile redukowało, załóżmy radukcja obrażeń o 5 jednostek, więc kod będzie wyglądał tak

if(klasa_gracza[this]=S.W.A.T)
damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 0

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.08.2010 00:03

Raczej
if(klasa_gracza[this] == SWAT)
Kropkowanie nie potrzebne w enumie ;P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych