Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z /klasy, /klasy1, /klasy2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 23:29

Zrobiłem tak jak Screem kazał w temacie "Problem z /klasy", lecz wciąż mi menu nie działa prawidłowo
Wyświetla się ale nic się nie dzieje gdy kliknę na (1,9)


plugin_init
register_menucmd(register_menuid("iKlas"), 1023, "klasy")
	register_menucmd(register_menuid("iKlas1"), 1023, "klasy1")
	register_menucmd(register_menuid("iKlas2"), 1023, "klasy2")
	register_clcmd("say /klasy","show_menu_klasy")
	register_clcmd("say /klasy1","show_menu_klasy1")
	register_clcmd("say /klasy2","show_menu_klasy2")

Menu:
Spoiler


Próbowałem klawisze w define i też lipa /klasy, /klasy1, /klasy2. Menu wyświetla ale nie wysyła info o klasie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 23:33

Bo jakbyś zrobił tak jak pisze w tamtym temacie to byś miał dobrze, a nie, wymuszasz wywołanie w konsoli, zamiast po prostu otworzyć menu..

Poprostu w starym menu wywołaj drugą stronę z nowym menu i wzoruj się na starym, ale już bez wywołania poprzez komendę. ;F

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 23:35


#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 21.08.2010 23:38

Dobra ale nie o to mi chodzi wogóle żaden opis mi nie działa te wywołanie to wiem. Tylko tak dla testu była, Nawet na pierwszej stronie mi nie wyświetla podstawowych opisów. przejścia nie działają. nic tylko wyświetla menu kliknę klawisz znika menu ^^

22 sierpień 2010 - 00:57:
Screeaam..., mógłbyś pokazać jak u Ciebie wygląda rejestr tych dwóch menu (+ rejestr komendy do pierwszego)
  • +
  • -
  • 0

#4 Joke

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 22.08.2010 10:43

Spróbuj zrobić na podstawie tego zrobić info o klasach

public show_menu_item(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yStrona 1^n\y1. \wnazwa1^n\y2. \wnazwa2^n\y3. \wnazwa3^n\y4. \wnazwa4^n\y5. \wnazwa5^n\y6. \wnazwa6^n\y7. \wnazwa7^n\y8. \wnazwa8^n^n\y9. \wDalej ^n\r0. \wZamknij")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public nowe_itemy(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
item1(id)

}
case 1:
{
item2(id)
}
case 2:
{
item3(id)
}
case 3:
{
item4(id)
}
case 4:
{
item5(id)
}
case 5:
{
item6(id)
}
case 6:
{
item7(id)
}
case 7:
{
item8(id)
}
case 8:
{
show_menu_item2(id)
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* =================================================================================================== */


public show_menu_item2(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\yStrona 2^n\y1. \wnazwa9^n\y2. \wnazwa10^n\y3. \wnazwa11^n\y4. \wnazwa12^n\y5. \wnazwa13^n\y6. \wnazwa14^n\y7. \wnazwa15^n^n\^n\y0. \wCofnij")

new keys
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}

public Itemki(id, key)
{
switch(key)
{

case 0:
{
item9(id)
}
case 1:
{
item10(id)
}
case 2:
{
item11(id)
}
case 3:
{
item12(id)
}
case 4:
{
item13(id)
}
case 5:
{
item14(id)
}
case 6:
{
item15(id)
}
case 9:
{
show_menu_item(id)
}
case 10:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}

public item1(id)
{
showitem(id,"nazwa1","Common","None","tekst")
}
public item2(id)
{
showitem(id,"nazwa2","Common","None","tekst")
}
public item3(id)
{
showitem(id,"nazwa3","Common","None","tekst")
}
public item4(id)
{
showitem(id,"nazwa4","Common","None","tekst")
}
public item5(id)
{
showitem(id,"nazwa5","Common","None","tekst")
}
public item6(id)
{
showitem(id,"nazwa6","Common","None","tekst")
}
public item7(id)
{
showitem(id,"nazwa7","Common","None","tekst")
}
public item8(id)
{
showitem(id,"nazwa8","Common","None","tekst")
}
public item9(id)
{
showitem(id,"nazwa9","Common","None","tekst")
}
public item10(id)
{
showitem(id,"nazwa10","Common","None","tekst")
}
public item11(id)
{
showitem(id,"nazwa11","Common","None","tekst")
}
public item12(id)
{
showitem(id,"nazwa12","Common","None","tekst")
}
public item13(id)
{
showitem(id,"nazwa13","Common","None","tekst")
}
public item14(id)
{
showitem(id,"nazwa14","Common","None","tekst")
}
public item15(id)
{
showitem(id,"nazwa15","Common","None","tekst")
}

Użytkownik Joke edytował ten post 22.08.2010 10:47

  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.08.2010 15:42

To powyżej nic nowego nie zmienia, tylko nowa napisy i nazwy funkcji. -.-

Pomógł w innym temacie Semir (Temat już usunięty/jego post ale dostaje + i tak):
show_menu(id, keys, text, -1, "To co w register_menuid()")

To był jedyny problem.

To CLOSE.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych