Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD] Item dodajocy staty.
#1
Napisano 21.08.2010 20:53
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 21.08.2010 21:09
dodajesz nowego
W switch(przedmiot)
case 29: { zdrowie_gracza[id] += 150 }
Jeśli chcesz aby dawało co rundę
w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += 150 }
#3
Napisano 21.08.2010 21:17
21 sierpień 2010 - 21:21:
A jak dodac zeby item dawal losowo np. 20 pkt lub 60 lub 30?
Użytkownik Squady edytował ten post 21.08.2010 21:19
To co piszę się nie liczy...
#4
Napisano 21.08.2010 21:33
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
w switch(przedmiot)
nowy case:
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
I w public NowaRunda()
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
W opisie itemu dasz "Dostajesz dodatkowe LW punktow zycia"
I jak wpiszesz /item zamiast LW bedzie wyswietlac ile wylosowalo (Automatycznie zamieni LW - ty nic nie dawaj zamiast LW)
Użytkownik camilost edytował ten post 21.08.2010 23:01
#5
Napisano 21.08.2010 21:42
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 21.08.2010 22:21
#7
Napisano 21.08.2010 22:38
#8
Napisano 21.08.2010 23:13
21 sierpień 2010 - 23:27:
A jak ustawić ile dostanie pkt?
case 29: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(30, 150); zdrowie_gracza[id] += informacje_przedmiotu_gracza[id][1] }
W tym 30, 150? W jaki sposób?
#9
Napisano 21.08.2010 23:34
Chcesz losowanie od 100 do 300 dajesz (100,300)
Jesli jednak chcesz tylko 1 liczbe nie losowe dajesz
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 300
I nie bedzie inaczej np. 164;p
#10
Napisano 22.08.2010 09:52
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] } if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1]
tak ?? czy jakoś inaczej , może bez klamry między nimi
Użytkownik Night90 edytował ten post 22.08.2010 09:53
#11
Napisano 22.08.2010 15:45
new players = get_playersnum() for (new i=0; i<players; i++) { if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 29) zdrowie_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] if(informacje_przedmiotu_gracza[i][0] == 30) wytrzymalosc_gracza[i] += informacje_przedmiotu_gracza[i][1] }
#13
Napisano 22.08.2010 16:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych