Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie funkcji przez głosowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Myszka na 20

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 21.08.2010 20:08

Witam !! Dręczy mnie pytanie, jak mam wywołać funkcję przez głosowanie :) Czyli powiedzmy 10 s od startu mapy wyświetla się głosowanie.

"Zenek jest brzydki?"

"Tak"

"Nie"

Jeżeli większość graczy wybierze tak wywoła się określona funkcja i tak samo z nie. Proszę o napisanie przykładowego pluginu który by mnie oświecił :) Dam +

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 22:03

Nie wiem czy będzie działać, bo nie testowane, ale łap:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define AUTHOR "Screeaam"
#define PLUGIN "Glosowanie"
#define VERSION "1.0"

#define GLOSOWANIE_OD_STARTU 10.0
#define przyciski (1<<0)|(1<<1)



public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)

set_task(GLOSOWANIE_OD_STARTU,"glosowanie")

register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "wybieranie")
}

public glosowanie()
{
new text[513]
format(text, 512, "\yZenek jest glupi? ^n\w1. Tak.^n\w2. Nie.")
show_menu(0, przyciski, text, -1, "menu")
return PLUGIN_HANDLED
}

public wybieranie(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
jest_glupi(id)

}
case 1:
{
nie_jest_glupi(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


public jest_glupi(id){
client_print(id,print_chat, "Zenek jest glupi!")
}

public nie_jest_glupi(id){
client_print(id,print_chat, "Zenek nie jest glupi!")
}

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:09


#3 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 21.08.2010 22:11

Jutro to przetestuje ale + dla ciebie :)

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.08.2010 22:18

Dziwne to twoje głosowanie nie wygasa i po każdym glosie wyświetla wiadomość to raczej bardziej menu wyświetlające wiadomości niż głosowanie xD
Ja bym to tak zrobił :
#include <amxmodx>


new glos[2];
public plugin_init()
{
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
register_concmd("say /vote", "vote_start");
}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Knopers to dobry ^"Programista^" ?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec(id)
{
client_print(0,print_chat,"* Knopers to dobry ^"Programista^" ? (Tak ^"%d^") (Nie ^"%d^"). *", glos[0], glos[1]);
}

  • +
  • -
  • 1

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 22:19

Po co tak jak można tak ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define AUTHOR "Screeaam"
#define PLUGIN "Glosowanie"
#define VERSION "1.0"

#define GLOSOWANIE_OD_STARTU 10.0
#define przyciski (1<<0)|(1<<1)

public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)

set_task(GLOSOWANIE_OD_STARTU,"glosowanie")
register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "wybieranie")
}
public glosowanie(){
new text[513]
format(text, 512, "\yZenek jest glupi? ^n\w1. Tak.^n\w2. Nie.")
show_menu(0, przyciski, text, -1, "menu")
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybieranie(id, key) {
switch(key){
case 0:{
client_print(id,print_chat, "Zenek jest glupi!")

}
case 1:{
client_print(id,print_chat, "Zenek nie jest glupi!"
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


#6 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 21.08.2010 22:26

Dzięki all + Lecz HardBot najprzejrzyściej to ujął :)

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 22:48

Dzięki all + Lecz HardBot najprzejrzyściej to ujął :)


Taa, tylko wziął moje głosowanie...



Btw. Jak już piszecie, moje głosowanie pójdzie?

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 21.08.2010 22:51

Hardbot bo twoje to wybranie opcji w menu a knopersowe to glosowanie :?: czyli podanie liczby glosow dla kazdej z opcji + mozliwosc dodania ktora opcja wygrala :?:

np

if(glos[0] >glos[1]) client_print(0,print_chat,"Knopers jest dobrym programista")
else if(glos[0]==glos[1]) client_print(0,print_chat,"Ahh to niezdecydowanie")
else client_print(0,print_chat,"Programowanie Knopersa jest na poziomie Hardb....)

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 21.08.2010 22:54

jedynie głosowanie knopersa będzie działało.
hardbot i screeaam widocznie pomylili tematy bo ich pluginy robia calkiem cos innego :wstyd:

#10 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 21.08.2010 22:55


Hardbot bo twoje to wybranie opcji w menu a knopersowe to glosowanie :?: czyli podanie liczby glosow dla kazdej z opcji + mozliwosc dodania ktora opcja wygrala :?:

np

if(glos[0] >glos[1]) client_print(0,print_chat,"Knopers jest dobrym programista")
else if(glos[0]==glos[1]) client_print(0,print_chat,"Ahh to niezdecydowanie")
else client_print(0,print_chat,"Programowanie Knopersa jest na poziomie Hardb....)



To raczej do mnie powinno być, bo HardBot wziął moje "menu" z głosowaniem. ;<

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:55


#11 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 21.08.2010 22:59

ewentualnie tak:
client_print(0, print_chat, "* Wygrala opcja: %s%s%s", glos[0]>glos[1]?"Tak":"",glos[0]<glos[1]?"Nie":"", glos[0]==glos[1]?"Remis":"");
:P

22 sierpień 2010 - 00:00:
screeam, przeciez twoje "menu z głosowaniem" to zwykle menu :X
Plugin ktory "napisales" nie ma NIC wspolnego z glosowaniem!

Użytkownik kyku edytował ten post 21.08.2010 23:01


#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 23:02

ja tylko je trochę zoptymalizowałem o-O co w tym takiego dziwnego :]

#13 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 21.08.2010 23:03

o! albo cos takiego
client_print(0, print_chat, "* Wygrala opcja: %s", glos[0]==glos[1]?"Remis":glos[0]>glos[1]?"Tak":"Nie");
Powinno zadzialac xD

22 sierpień 2010 - 00:03:
hardbot, "zoptymalizowales" nie ten plugin co trzeba xD to nie jest zadne glosowanie :D

#14 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 23:14

xD bo ja tam wiem był kod za duży na moje oko to przyciąłem i ustawiłem co i gdzie lepiej :D

#15 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 22.08.2010 09:43

To napisze mi ktoś KTÓRY będzie działać ??

#16 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 22.08.2010 15:14

Knopersa + dodaj co kyki napisał :D
  • +
  • -
  • 0

#17 Myszka na 20

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:63
  • Lokalizacja:Stg
Offline

Napisano 22.08.2010 19:57

Czyli złóżcie mi to w "kupę" :)

#18 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.08.2010 20:03

#include <amxmodx>

new glos[2];
public plugin_init()
{
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
set_task(10.0,"vote_start")
}

public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Knopers to dobry ^"Programista^" ?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}

public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}

public koniec(id)
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Knopers to dobry Programista" );
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Knopers to zly Programista" );
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gracze nie maja zdania" );
}
}


Powinno pójść.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 22.08.2010 20:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych