Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Wywołanie funkcji przez głosowanie
#1
Napisano 21.08.2010 20:08
"Zenek jest brzydki?"
"Tak"
"Nie"
Jeżeli większość graczy wybierze tak wywoła się określona funkcja i tak samo z nie. Proszę o napisanie przykładowego pluginu który by mnie oświecił Dam +
#2
Napisano 21.08.2010 22:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define AUTHOR "Screeaam"
#define PLUGIN "Glosowanie"
#define VERSION "1.0"
#define GLOSOWANIE_OD_STARTU 10.0
#define przyciski (1<<0)|(1<<1)
public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
set_task(GLOSOWANIE_OD_STARTU,"glosowanie")
register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "wybieranie")
}
public glosowanie()
{
new text[513]
format(text, 512, "\yZenek jest glupi? ^n\w1. Tak.^n\w2. Nie.")
show_menu(0, przyciski, text, -1, "menu")
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybieranie(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
jest_glupi(id)
}
case 1:
{
nie_jest_glupi(id)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public jest_glupi(id){
client_print(id,print_chat, "Zenek jest glupi!")
}
public nie_jest_glupi(id){
client_print(id,print_chat, "Zenek nie jest glupi!")
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:09
#3
Napisano 21.08.2010 22:11
#4
Napisano 21.08.2010 22:18
Ja bym to tak zrobił :
#include <amxmodx>
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
register_concmd("say /vote", "vote_start");
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Knopers to dobry ^"Programista^" ?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec(id)
{
client_print(0,print_chat,"* Knopers to dobry ^"Programista^" ? (Tak ^"%d^") (Nie ^"%d^"). *", glos[0], glos[1]);
}
#5
Napisano 21.08.2010 22:19
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define AUTHOR "Screeaam"
#define PLUGIN "Glosowanie"
#define VERSION "1.0"
#define GLOSOWANIE_OD_STARTU 10.0
#define przyciski (1<<0)|(1<<1)
public plugin_init(){
register_plugin(AUTHOR, VERSION, PLUGIN)
set_task(GLOSOWANIE_OD_STARTU,"glosowanie")
register_menucmd(register_menuid("menu"), przyciski, "wybieranie")
}
public glosowanie(){
new text[513]
format(text, 512, "\yZenek jest glupi? ^n\w1. Tak.^n\w2. Nie.")
show_menu(0, przyciski, text, -1, "menu")
return PLUGIN_HANDLED
}
public wybieranie(id, key) {
switch(key){
case 0:{
client_print(id,print_chat, "Zenek jest glupi!")
}
case 1:{
client_print(id,print_chat, "Zenek nie jest glupi!"
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
#6
Napisano 21.08.2010 22:26
#7
Napisano 21.08.2010 22:48
Dzięki all + Lecz HardBot najprzejrzyściej to ujął
Taa, tylko wziął moje głosowanie...
Btw. Jak już piszecie, moje głosowanie pójdzie?
#8
Napisano 21.08.2010 22:51
np
if(glos[0] >glos[1]) client_print(0,print_chat,"Knopers jest dobrym programista") else if(glos[0]==glos[1]) client_print(0,print_chat,"Ahh to niezdecydowanie") else client_print(0,print_chat,"Programowanie Knopersa jest na poziomie Hardb....)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 21.08.2010 22:54
hardbot i screeaam widocznie pomylili tematy bo ich pluginy robia calkiem cos innego
#10
Napisano 21.08.2010 22:55
Hardbot bo twoje to wybranie opcji w menu a knopersowe to glosowanie czyli podanie liczby glosow dla kazdej z opcji + mozliwosc dodania ktora opcja wygrala
npif(glos[0] >glos[1]) client_print(0,print_chat,"Knopers jest dobrym programista") else if(glos[0]==glos[1]) client_print(0,print_chat,"Ahh to niezdecydowanie") else client_print(0,print_chat,"Programowanie Knopersa jest na poziomie Hardb....)
To raczej do mnie powinno być, bo HardBot wziął moje "menu" z głosowaniem. ;<
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.08.2010 22:55
#11
Napisano 21.08.2010 22:59
client_print(0, print_chat, "* Wygrala opcja: %s%s%s", glos[0]>glos[1]?"Tak":"",glos[0]<glos[1]?"Nie":"", glos[0]==glos[1]?"Remis":"");
22 sierpień 2010 - 00:00:
screeam, przeciez twoje "menu z głosowaniem" to zwykle menu
Plugin ktory "napisales" nie ma NIC wspolnego z glosowaniem!
Użytkownik kyku edytował ten post 21.08.2010 23:01
#12
Napisano 21.08.2010 23:02
#13
Napisano 21.08.2010 23:03
client_print(0, print_chat, "* Wygrala opcja: %s", glos[0]==glos[1]?"Remis":glos[0]>glos[1]?"Tak":"Nie");Powinno zadzialac
22 sierpień 2010 - 00:03:
hardbot, "zoptymalizowales" nie ten plugin co trzeba to nie jest zadne glosowanie
#14
Napisano 21.08.2010 23:14
#15
Napisano 22.08.2010 09:43
#16
Napisano 22.08.2010 15:14
#17
Napisano 22.08.2010 19:57
#18
Napisano 22.08.2010 20:03
#include <amxmodx>
new glos[2];
public plugin_init()
{
register_menucmd(register_menuid("vote"),(1<<0)|(1<<1),"glosowanie");
set_task(10.0,"vote_start")
}
public vote_start()
{
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1), "Knopers to dobry ^"Programista^" ?^n^n1: Tak^n2: Nie", 10, "vote");
set_task(12.0,"koniec");
glos[0] = 0;
glos[1] = 0;
return PLUGIN_HANDLED;
}
public glosowanie(id,key)
{
++ glos[key];
return PLUGIN_HANDLED;
}
public koniec(id)
{
if(glos[0] > glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Knopers to dobry Programista" );
}
else if(glos[0] < glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Knopers to zly Programista" );
}
else if(glos[0] == glos[1]){
client_print(0,print_chat,"Gracze nie maja zdania" );
}
}
Powinno pójść.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 22.08.2010 20:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych