Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
odtwarzał przed wybuchnięciem paki piosenkę w formacie mp3nie dawajcie zadny pluginow co nie macie pewnoscie ze dzialaja :p
#1
Napisano 21.08.2010 15:58
#2
Napisano 21.08.2010 16:13
czyli 10 sec przed wybuchem bomby to będzie
#define czas 10
jeśli dasz więcej to od tylu muza się włączy przed czasem
a ścieżkę do muzy sobie sam przerobisz
Załączone pliki
#3
Napisano 21.08.2010 17:11
Tutaj zmieniasz czas od ilu ma lecieć muza
czyli 10 sec przed wybuchem bomby to będzie#define czas 10
jeśli dasz więcej to od tylu muza się włączy przed czasem
a ścieżkę do muzy sobie sam przerobiszłap
gdy chcialem zrobic na amxx przez kompilator plikow to wyskoczylo mi 3 bledy
bomba_explode_sound.sma(86) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) bomba_explode_sound.sma(86) : warning 217: loose indentation bomba_explode_sound.sma(86 -- 88) : warning 215: expression has no effect bomba_explode_sound.sma(88) : warning 217: loose indentation 1 Error. Could not locate output file bomba_explode_sound.amxx (compile failed).
Użytkownik KatynSlupsk edytował ten post 21.08.2010 17:18
#4
Napisano 21.08.2010 17:48
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 520 bytes Code size: 1600 bytes Data size: 872 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=41 cells (164 bytes) Total requirements: 19376 bytes Done.
To masz naprawdę jakiś dziwny kompilator o-o
daj mi to sma co przerobiłeś albo powiedz co mam ci przerobić o-o
Użytkownik hardbot edytował ten post 21.08.2010 17:48
#5
Napisano 21.08.2010 17:55
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 520 bytes Code size: 1600 bytes Data size: 872 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=41 cells (164 bytes) Total requirements: 19376 bytes Done.
To masz naprawdę jakiś dziwny kompilator o-o
daj mi to sma co przerobiłeś albo powiedz co mam ci przerobić o-o
Proszę o to przerobione ...
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "SAMURAI"
#define czas 30
new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;
new g_msgsync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}
public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}
public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}
public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}
}
public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}
if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13)
{
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7)
{
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
}
}
else
{
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer);
", g_c4timer);
--g_c4timer;
}
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/Bombaonlydd2.mp3")
}
Użytkownik KatynSlupsk edytował ten post 21.08.2010 18:03
#6
Napisano 21.08.2010 18:06
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer); ", g_c4timer);
dwa razy te same końcówki
Załączone pliki
#7
Napisano 21.08.2010 18:09
Twój błąd tkwił tutaj:
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer); ", g_c4timer);
dwa razy te same końcówki
dzięki kolego
21 sierpień 2010 - 18:20:
Twój błąd tkwił tutaj:
ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer); ", g_c4timer);
dwa razy te same końcówki
dzięki kolegoa mozliwe ze sie jeb**lem
mam nadzieje ze bedzie smigac ze az milo
Kurde nie chce mi sciagnac tej muzy do odliczania:( wiesz moze czemu ??
#8
Napisano 22.08.2010 09:19
#9
Napisano 22.08.2010 13:11
od sound./ zaczynamy przy precache_generic
#10
Napisano 22.08.2010 13:52
Sprawdz czy wrzuciles muzyke do poprawnego folderu
I sprawdz w .sma gdzie ma byc ta piosenka
).
kolego wrzucilem wszystko dobrze
22 sierpień 2010 - 13:53:
precache_sound zaczynami od misc/
od sound./ zaczynamy przy precache_generic
watpie zeby to cos pomoglo ... mogl bys zrobic sma??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


bomba_explode_sound.amxx








