Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

odtwarzał przed wybuchnięciem paki piosenkę w formacie mp3nie dawajcie zadny pluginow co nie macie pewnoscie ze dzialaja :p


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.08.2010 15:58

Cześć, szukam pluginu który będzie odtwarzał przed wybuchnięciem paki piosenkę w formacie mp3. Próbowałem z edytować plugin, ktory odtwarza w formacie wav, lecz mi się nie udało, bo amx nie odtwarzał tej piosenki. kto pomoże?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 16:13

Tutaj zmieniasz czas od ilu ma lecieć muza

czyli 10 sec przed wybuchem bomby to będzie
#define czas 10

jeśli dasz więcej to od tylu muza się włączy przed czasem

a ścieżkę do muzy sobie sam przerobisz :) łap

Załączone pliki



#3 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.08.2010 17:11

Tutaj zmieniasz czas od ilu ma lecieć muza

czyli 10 sec przed wybuchem bomby to będzie

#define czas 10

jeśli dasz więcej to od tylu muza się włączy przed czasem

a ścieżkę do muzy sobie sam przerobisz :) łap


gdy chcialem zrobic na amxx przez kompilator plikow to wyskoczylo mi 3 bledy ;P mogl bys je poprawic bo ja jestem zielony w tych sprawach xD

bomba_explode_sound.sma(86) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
bomba_explode_sound.sma(86) : warning 217: loose indentation
bomba_explode_sound.sma(86 -- 88) : warning 215: expression has no effect
bomba_explode_sound.sma(88) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file bomba_explode_sound.amxx (compile failed).

Użytkownik KatynSlupsk edytował ten post 21.08.2010 17:18

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 17:48

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            520 bytes
Code size:             1600 bytes
Data size:              872 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=41 cells (164 bytes)
Total requirements:   19376 bytes
Done.

To masz naprawdę jakiś dziwny kompilator o-o

daj mi to sma co przerobiłeś albo powiedz co mam ci przerobić o-o

Użytkownik hardbot edytował ten post 21.08.2010 17:48


#5 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.08.2010 17:55

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            520 bytes
Code size:             1600 bytes
Data size:              872 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=41 cells (164 bytes)
Total requirements:   19376 bytes
Done.

To masz naprawdę jakiś dziwny kompilator o-o

daj mi to sma co przerobiłeś albo powiedz co mam ci przerobić o-o


Proszę o to przerobione ...;) a bys przy okazji podal swoj kompilator ?? o lol cenzura tu wyskoczyla :/ zmienisz od razu w info c4?? tam gdzie jest cenzura Wyp** i Kur** zeby nie zmienilo z cenzura;p

#include <amxmodx> 
#include <csx> 

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer" 
#define VERSION "0.3" 
#define AUTHOR "SAMURAI" 

#define czas 30 

new g_c4timer, pointnum; 
new bool:b_planted = false; 

new g_msgsync; 

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR); 

	register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); 
	register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End"); 
	register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_"); 

	pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer"); 
	g_msgsync = CreateHudSyncObj(); 
}
public newRound() 
{ 
	g_c4timer = -1; 
	remove_task(652450); 
	b_planted = false; 
}
public endRound() 
{ 
	g_c4timer = -1; 
	remove_task(652450); 
}
public bomb_planted() 
{ 
	b_planted = true; 
	g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum); 
	dispTime() 
	set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b"); 
}
public bomb_defused() 
{ 
	if(b_planted) 
	{ 
		remove_task(652450); 
		b_planted = false; 
	}
} 
public bomb_explode() 
{ 
	if(b_planted) 
	{ 
		remove_task(652450); 
		b_planted = false; 
	}
} 
public dispTime() 
{ 
	if(!b_planted) 
	{ 
		remove_task(652450); 
		return; 
	}
	if(g_c4timer >= 0) 
	{ 
		if(g_c4timer > 13) 
		{ 
			set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
		} 
		else if(g_c4timer > 7) 
		{ 
			set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
			if(g_c4timer == czas) 
			{ 
				client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/Bombaonlydd2.mp3") 
			} 
		} 
		else 
		{ 
			set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1); 
		}
		ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer);
", g_c4timer); 

		--g_c4timer; 
	}
}
public plugin_precache() 
{ 
	precache_sound("sound/misc/Bombaonlydd2.mp3") 
}

Użytkownik KatynSlupsk edytował ten post 21.08.2010 18:03

  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 21.08.2010 18:06

Twój błąd tkwił tutaj:

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer);
", g_c4timer);

dwa razy te same końcówki :D

Załączone pliki



#7 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 21.08.2010 18:09

Twój błąd tkwił tutaj:

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer);
", g_c4timer);

dwa razy te same końcówki :D


dzięki kolego ;) a mozliwe ze sie jeb**lem xD mam nadzieje ze bedzie smigac ze az milo :D

21 sierpień 2010 - 18:20:


Twój błąd tkwił tutaj:

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|^n| ***** Ziomus Rusz Dupe Bo C4 wy***rdoli Za: %d |^n|~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|", g_c4timer);
", g_c4timer);

dwa razy te same końcówki :D


dzięki kolego ;) a mozliwe ze sie jeb**lem xD mam nadzieje ze bedzie smigac ze az milo :D


Kurde nie chce mi sciagnac tej muzy do odliczania:( wiesz moze czemu ??
  • +
  • -
  • 0

#8 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 22.08.2010 09:19

Sprawdz czy wrzuciles muzyke do poprawnego folderu ;) I sprawdz w .sma gdzie ma byc ta piosenka ;)).
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.08.2010 13:11

precache_sound zaczynami od misc/
od sound./ zaczynamy przy precache_generic
  • +
  • -
  • 0

#10 KatynSlupsk

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 22.08.2010 13:52

Sprawdz czy wrzuciles muzyke do poprawnego folderu ;) I sprawdz w .sma gdzie ma byc ta piosenka ;)).


kolego wrzucilem wszystko dobrze :/ 3 razy sprawdzalem :/ nie dziala i tyle;p

22 sierpień 2010 - 13:53:

precache_sound zaczynami od misc/
od sound./ zaczynamy przy precache_generic


watpie zeby to cos pomoglo ... mogl bys zrobic sma??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych