Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemuQTM COD:MW Mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#41 KevinMagic

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:41
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.02.2011 16:21

.. W podstawowym codzie nie ma #include <colorchat>, a nie kazdy 'poczatkujacy' bedzie wiedzial co i jak.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Zapraszam na serwer, rozwija się powolutku :D

#42 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 01.03.2011 15:59

no to teraz wiesz moim zdaniem mogłeś to dopisać :rolleyes:

Użytkownik DJPTK edytował ten post 01.03.2011 16:01


#43 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 13.03.2011 09:34

dzięki ;)
+

#44 PikusPB

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 19.06.2011 19:57

Sorki, że odkopuje ale mam pytanie. Jak zrobić by wytrzymałość itemu się wyświetlała pod Lvl, przedmiotem itp? Dokładnioe w miejscu zaznaczonym na screenie...

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/9/wytrzymalosc.png/]ImageShack
  • +
  • -
  • 0

#45 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 20.06.2011 07:31

U mnie wszytko pięknie działa + leci :)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#46 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 29.06.2011 20:30

też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.
  • +
  • -
  • 0

#47 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 20.07.2011 19:28

też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.



Również przyłączam się do prośby...

Dodano 21 lipiec 2011 - 10:18:

Dałoby radę. ; )
Zmodyfikować PokazInformacje(id) - osobny temacik ;P


Czekam z niecierpliwością...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#48 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.07.2011 10:50

wytrzymalosc_itemu[id]



Macie widać ile ma item wytrzymałości . (w HUD)

Podmieniamy
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
	new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
	
	if(target == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
Na to
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
	new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
	
	if(target == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s] ^n [Sila Itemu: %i/XXXX]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


UWAGA ZAMIAST XXXX wpisujemy ile twój item ma wytrzymałości

Użytkownik HubertTM edytował ten post 21.07.2011 10:57

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#49 alc0

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:104
  • Steam:steam
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 21.07.2011 11:14

Thx :P
Masz plus choć już udało mi się dojść do tego...

Zamieniłem tylko jedną linijkę w
Public PokazInformacja(id)

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc przedmiotu : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#50 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 21.07.2011 11:41

Tak dobrze zrobiłeś tylko jeszcze można
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);
tą zmienić i będziesz widział na specie ile ma osoba na którą patrzysz .
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#51 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.06.2012 17:27

a jak zrobic by wytrzymalosc itemu widziec w HUD ?
  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#52 System'ek

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:119
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 17.06.2012 19:36

http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych