←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu

  • +
  • -
KevinMagic's Photo KevinMagic 28.02.2011

.. W podstawowym codzie nie ma #include <colorchat>, a nie kazdy 'poczatkujacy' bedzie wiedzial co i jak.
Quote

ptk.'s Photo ptk. 01.03.2011

no to teraz wiesz moim zdaniem mogłeś to dopisać :rolleyes:
Edited by DJPTK, 01.03.2011 16:01.
Quote

BraciiK's Photo BraciiK 13.03.2011

dzięki ;)
+
Quote

  • +
  • -
PikusPB's Photo PikusPB 19.06.2011

Sorki, że odkopuje ale mam pytanie. Jak zrobić by wytrzymałość itemu się wyświetlała pod Lvl, przedmiotem itp? Dokładnioe w miejscu zaznaczonym na screenie...

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/9/wytrzymalosc.png/]ImageShack
Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 20.06.2011

U mnie wszytko pięknie działa + leci :)
Quote

  • +
  • -
Kendzior87's Photo Kendzior87 29.06.2011

też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.
Quote

  • +
  • -
alc0's Photo alc0 20.07.2011

też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.



Również przyłączam się do prośby...

Dodano 21 lipiec 2011 - 10:18:

Dałoby radę. ; )
Zmodyfikować PokazInformacje(id) - osobny temacik ;P


Czekam z niecierpliwością...
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 21.07.2011

wytrzymalosc_itemu[id]



Macie widać ile ma item wytrzymałości . (w HUD)

Podmieniamy
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
	new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
	
	if(target == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  
Na to
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
	new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
	
	if(target == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s] ^n [Sila Itemu: %i/XXXX]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  


UWAGA ZAMIAST XXXX wpisujemy ile twój item ma wytrzymałości
Edited by HubertTM, 21.07.2011 10:57.
Quote

  • +
  • -
alc0's Photo alc0 21.07.2011

Thx :P
Masz plus choć już udało mi się dojść do tego...

Zamieniłem tylko jedną linijkę w
Public PokazInformacja(id)

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc przedmiotu : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
Quote

  • +
  • -
Droso's Photo Droso 21.07.2011

Tak dobrze zrobiłeś tylko jeszcze można
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);
tą zmienić i będziesz widział na specie ile ma osoba na którą patrzysz .
Quote

  • +
  • -
Jamdzam's Photo Jamdzam 17.06.2012

a jak zrobic by wytrzymalosc itemu widziec w HUD ?
Quote