[QTM COD:MW Mod] Jak dodać wytrzymałość itemu
KevinMagic
28.02.2011
.. W podstawowym codzie nie ma #include <colorchat>, a nie kazdy 'poczatkujacy' bedzie wiedzial co i jak.
ptk.
01.03.2011
no to teraz wiesz moim zdaniem mogłeś to dopisać
Edited by DJPTK, 01.03.2011 16:01.

Edited by DJPTK, 01.03.2011 16:01.
PikusPB
19.06.2011
Sorki, że odkopuje ale mam pytanie. Jak zrobić by wytrzymałość itemu się wyświetlała pod Lvl, przedmiotem itp? Dokładnioe w miejscu zaznaczonym na screenie...
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/9/wytrzymalosc.png/]ImageShack
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/9/wytrzymalosc.png/]ImageShack
Kendzior87
29.06.2011
też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.
alc0
20.07.2011
też bym prosił o info jak dodać do HUD informacje o wytrzymalosci itemu, tam gdzie jest lvl klasa item itp.
Również przyłączam się do prośby...
Dodano 21 lipiec 2011 - 10:18:
Dałoby radę. ; )
Zmodyfikować PokazInformacje(id) - osobny temacik
Czekam z niecierpliwością...
Droso
21.07.2011
wytrzymalosc_itemu[id]
Macie widać ile ma item wytrzymałości . (w HUD)
Podmieniamy
UWAGA ZAMIAST XXXX wpisujemy ile twój item ma wytrzymałości
Edited by HubertTM, 21.07.2011 10:57.
Macie widać ile ma item wytrzymałości . (w HUD)
Podmieniamy
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; }Na to
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s] ^n [Sila Itemu: %i/XXXX]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]); return PLUGIN_CONTINUE; }
UWAGA ZAMIAST XXXX wpisujemy ile twój item ma wytrzymałości
Edited by HubertTM, 21.07.2011 10:57.
alc0
21.07.2011
Thx 
Masz plus choć już udało mi się dojść do tego...
Zamieniłem tylko jedną linijkę w

Masz plus choć już udało mi się dojść do tego...
Zamieniłem tylko jedną linijkę w
Public PokazInformacja(id)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc przedmiotu : %i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
Droso
21.07.2011
Tak dobrze zrobiłeś tylko jeszcze można
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s ^n Sila Itemu : %i/XXXX", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[target]);tą zmienić i będziesz widział na specie ile ma osoba na którą patrzysz .