Działa następująco: Gdy dostaniesz item, jego wytrzymałość maksymalna wynosi 100, za każdym razem gdy zginiesz zadawane są zniszczenia przedmiotu (-20 wytrzymałości). Gdy osiągną max. przedmiot jest upuszczony.
W .sma QTM COD:MW Mod, postępujemy zgodnie z poniższymi wskazówkami:
1. Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];
Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];
2. W public DajPrzedmiot(id, przedmiot), szukamy
switch(przedmiot)
Przed tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
3. W public Death(), szukamy
new zdrowie = get_user_health(attacker);
Pod tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
4. W public UsunPrzedmiot(id), szukamy
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
Nad tym dodajemy
wytrzymalosc_itemu[id] = 0
@Opcjonalnie
5. W public OpisPrzedmiotu(id), szukamy
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])
i zamieniamy na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
@Zakaz kopiowania ^.^
Użytkownik camilost edytował ten post 27.09.2010 16:52