Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kompilacja pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.08.2010 08:19

Tworzę sobie plugin i tak biorę trochę kodu z jedno pluginu trochę z drugiego bo na razie się edukuje i mam problem przy kompilacji mojego pluginu wyskakują mi takie errory:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

peres_mode.sma(22) : error 020: invalid symbol name ""
peres_mode.sma(34) : warning 217: loose indentation
peres_mode.sma(34) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
peres_mode.sma(34) : warning 215: expression has no effect
peres_mode.sma(34) : warning 215: expression has no effect

peres_mode.sma(34) : error 001: expected token: ";", but found ")"
peres_mode.sma(34) : error 029: invalid expression, assumed zero
peres_mode.sma(34) : fatal error 107: too many error messages on one line


Compilation aborted.
5 Errors.


I chciałbym się dowiedzieć co źle robię i jak to naprawić proszę nie dawac mi skompilowanego pliku tylko powiedzieć w prost jak to naprawic i od czego sa takie errory. Za pomoc i dostarczenie i mi troche wiedzy o amxx reputy.

Tutaj *.sma bo zapomniałem xD Załączony plik  peres_mode.sma   5,94 KB  21 Ilość pobrań
  peres_mode.amxx
--DOPIERO SIĘ UCZĘ--

Użytkownik Waski edytował ten post 20.08.2010 08:24


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.08.2010 08:22

To może byś od razu SMA podał

#3 Waski

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.08.2010 08:35

Dałem *.sma teraz czas na nauke

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.08.2010 09:46

Po 1.
new health = get_user_health(this)
new weapon = get_user_weapon(idattacker)


zmienne = coś nigdy nie dajesz nad public_init

Po 2. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); wymaga modułu hamsandwich :) a ty go nie dodałeś :P

Po 3. dodałeś new weapon = get_user_weapon(idattaker); // jak tutaj nie dodałeś info o ammo i broni ;D
Po 4. Dużo nie dodanych zmiennych :D jeśli brałeś to z COD mod to mogłeś chociaż skopiować też Zmienne
a tu tak lekko podrasowany lecz i tak nie dziala :D

Załączone pliki



#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 09:50

co do 3

Note that since amxmox 1.8.xxx, clip and ammo are optional.
In the past, coders used to do code like this to only get weapon :

new crap, weapon = get_user_weapon(id, crap, crap)

You can now simply do :

new weapon = get_user_weapon(id)
  • +
  • -
  • 1

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.08.2010 10:11

np :)

new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )

Użytkownik hardbot edytował ten post 20.08.2010 10:11


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2010 10:22

not
new Weapon = get_user_weapon(id,)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
jest poprawne
  • +
  • -
  • 1

#8 Waski

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 20.08.2010 12:03

Okej wszystko sprawdze reputy rozdane




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych